Тік төртбұрыштың, шаршының периметрі туралы білімді тиянақтау.

0
1190
биология

62 Сабақ

Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың, шаршының периметрі туралы білімді

тиянақтау.

Сабақтың мақсаты: 1) өткен сабақтар бойынша оқушылардың білімін пысықтау.

2) математика пәніне қызығушылығын, белсенділігін арттыру.

3) оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру арқылы еңбекке баулу, ынтымаққа, жолдастыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, ойын

Сабақтың түрі: ойын элементтері араласқан аралас сабақ

Көрнекілігі: интерактивті тақта, түрлі суреттер.

Сабақтың барысы

  1. Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, зейінін аудару.

  1. Өтілгенді пысықтау.

«Кім тапқыр?» ойыны. Қандай сан жасырынып тұр?

1-есеп. Әр фигураның үйін тап.

*Сергіту сәті. Көгершінге ұқсайық,

Ұшып-ұшып алайық.

Ұямызға қонайық

Есептеуді бастайық.

2-есеп. а) Есептің шартын оқу.

– Шартында не туралы айтылған?

– Не белгілі?

– Әткеншек теуіп жүрген бала саны және әткеншектен түскен бала саны.

– Есеп бізден нені сұрайды?

– Қанша бала қалғанын.

1) 10-7=3 2) жауабы: 3 бала қалды.

5-есеп. Мысалдар шығару. 9+9 9+8 9+7 9+6 9+5 9+4 9+3 9+2

8+8 8+7 8+6 8+5 8+4 8+3 8+2

  1. Қорытынды. Тест ұйымдастыру.

1.Шаршы дегеніміз не?

2.Төртбұрыштың неше бұрышы бар?

3.Қайсысы шаршы?

  1. Шаршының бір қабырғасы 3см болса, қалған қабырғалары нешеге тең болады?

4. Бағалау.