Тік төртбұрыштың, шаршының периметрі туралы білімді тиянақтау.

0
1159
биология

62 Сабақ

Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың, шаршының периметрі туралы білімді

тиянақтау.

Сабақтың мақсаты: 1) өткен сабақтар бойынша оқушылардың білімін пысықтау.

2) математика пәніне қызығушылығын, белсенділігін арттыру.

3) оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру арқылы еңбекке баулу, ынтымаққа, жолдастыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, ойын

Сабақтың түрі: ойын элементтері араласқан аралас сабақ

Көрнекілігі: интерактивті тақта, түрлі суреттер.

Сабақтың барысы

  1. Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, зейінін аудару.

  1. Өтілгенді пысықтау.

«Кім тапқыр?» ойыны. Қандай сан жасырынып тұр?

1-есеп. Әр фигураның үйін тап.

*Сергіту сәті. Көгершінге ұқсайық,

Ұшып-ұшып алайық.

Ұямызға қонайық

Есептеуді бастайық.

2-есеп. а) Есептің шартын оқу.

– Шартында не туралы айтылған?

– Не белгілі?

– Әткеншек теуіп жүрген бала саны және әткеншектен түскен бала саны.

– Есеп бізден нені сұрайды?

– Қанша бала қалғанын.

1) 10-7=3 2) жауабы: 3 бала қалды.

5-есеп. Мысалдар шығару. 9+9 9+8 9+7 9+6 9+5 9+4 9+3 9+2

8+8 8+7 8+6 8+5 8+4 8+3 8+2

  1. Қорытынды. Тест ұйымдастыру.

1.Шаршы дегеніміз не?

2.Төртбұрыштың неше бұрышы бар?

3.Қайсысы шаршы?

  1. Шаршының бір қабырғасы 3см болса, қалған қабырғалары нешеге тең болады?

4. Бағалау.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь