Тік төртбұрыштың қасиеті. Есепті әр түрлі тәсілмен шығару.

0
38
география

50 Сабақ

Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың қасиеті. Есепті әр түрлі тәсілмен шығару.

Сабақтың мақсаты: 1) Білімділік:Тік төртбұрыштың қасиетін анықтау; есепті әр түрлі

тәсілмен шығару; қосудың терімділік қасиетін қолдануға,

өрнектерді және олардың мәндерін салыстыру барысында

машықтандыра түсу.

2) Дамытушылық: Танымдық қабілеттерін, ойлауын, зейінін, есте

сақтауын дамыту.

3) Тәрбиелік: Оқушыларды өзгені тыңдап, өз ойын еркін айтуға

баулу, пәнге қызығушылығын арттыру.

Әдісі: Түсіндірме әдіс,сұрақ-жауап, машықтық жұмыс, көрнекілік.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Өткен сабақты пысықтау топтық тапсырма.

І. Уақыт бірліктерін ата: минут, сағат, тәулік, апта, ай, жыл, ғасыр.

1тәул. = 24сағ.

1сағ. = 60мин.

1жыл = 12ай

ІІ. Ұзындық бірліктерін ата: мм, см, дм, м.

1 м = 100 см

1 дм = 10 см

2 м = 20 дм

ІІІ.

–Қосудың қандай қасиеттері бар?

–Ауыстырымдылық қасиеті бар.

6+4 = 10 4+6 = 10

ІІІ. Жаңа сабақ.

«Ғылымдар патшалығында»

Әлемді таңқалдырған сарай бар. Онда ақылды әрі білгір математика тұрады. Математика өз сарайына жалқаулар мен түк білместерді кіргізбейді. Ақылды, білімді, зейінділердің өзі сарайдың үш қақпасын өз қабілетімен ашып кіреді. Ал қабілетін дәлелдеген оқушыға сыйы да ерекше болады.

1. Алдымен білімімізді кеңейтіп алайық.

№1 тапсырманы түсіндіру.

Қорытынды: Тік төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең болады. Математика патшалығына ену үшін алдымен «Тас қақпаны» ашу үшін жұмыс істейміз.

Оның шарты:

Ал,достарым келіңдер

Біріңе-бірің еріңдер.

Біліміңді тексеріп

Есеп шығарып көріңдер.

№2 Қызыл балық – 4

Тағы да қызыл балық -5 ?балық

Жасыл балық – 3

Шешуі: 4 + ( 5 + 3 ) = 12

( 4 + 5 ) + 3 = 12

( 4 + 3 ) + 5 = 12

Жауабы: 12балықтың суретін қиды.

Егер тапсырма дұрыс орындалса , «Тас қақпа» ашылады.

«Күміс қақпаның» тапсырмасы.

№4. Қосудың терімділік қасиетін пайдаланып өрнекті құру,мәнін табу.

Ітоп: (30+20)+40 =90 30+(20+40) =90

(40+10)+20 =70 40+(10+20)= 70

ІІтоп: (10+30)+40 =80 10+(30+40)= 80

(40+30)+20= 90 40+(30+20) =90

ІІІтоп: (50+20)+30= 100 50+(20+30) =100

(60+10)+40= 100 60+(10+50) =110

№5

Ітоп. Бос төр көздерді толтыр.

12

3

5

8

6

Ітоп. Қосынды түрінде өрнекте.

3+9= 12 5+7= 12

8+3= 12 6+6 =12

ІІІтоп. Сәйкес айырмаларды жаз.

12-9= 3 12-7 =5

12-3= 8 12-6 =6

«Алтын қақпаның» тапсырмасы.

«Көңілді қадам» ойыны

7+5=осы теңдікті пайдаланып, қандай екі таңбалы сандарға қосуға, азайтуға болады?

Ітоп ІІтоп ІІІтоп

7+5= 12 12-5= 7 5+7 =12

17+5= 22 22-5= 17 5+17=12

27+5= 32 32-5= 27 5+27 =32

Қайырымдылық. Балалар кішкентай балапан мына өрнектің шешімін таба алмай тұр,көмектесейік.

(9+3)-2= 10 (5+3)+2= 10

Сематикалық карта

«Алтын қақпа» ашылады.

V.Үйге тапсырма №3.91-бет

VI. Оқушылар білімін есепке алу.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь