Тік бұрыш,сүйір бұрыш және доғал бұрыш

0
55
алгоритмы

58 Сабақ

Сабақ тақырыбы: Тік бұрыш,сүйір бұрыш және доғал бұрыш

Сабақ мақсаты: Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру.

Сабақ міндеттері:

Білімділік: Тік бұрыш,сүйір бұрыш және доғал бұрыштың мәнді белгісін айқындау.

Дамытушылық: Логикалық ойлауды,зейінді дамыту

Тәрбиелік: Қазақстан Республикасының азаматтарын қазақ халқының салт-дәстүрі арқылы тәрбиелеу.

Сабақ типі:аралас сабақ

Әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап,ұжымдық.,практикалық..

Құрал-жабдықтар: интерактивті тақта,СД-диск,кәмпиттер,тапсырмалы карточкалар..

Сабақ барысы:

1.Алғашқы ұйымдастыру.

Сәлеметсіңдер ме!Бүгінгі сабағымыз ерекше болады.Біз бұл сабақта есептеу дағдыларын қайталап,жаңа ұғым үйренуге және қазақ халқының салт-дәстүрлерін қайталауға тиіспіз.

2.Тірек білімді өзекті ету.

1.Ауызша жұмыс.

а) «Бесікке салу» дәстүрі.

– Бұл қандай дәстүр?(Анасы өзінің нәрестесіне бесік жырын айтады,онда баланың күшті,мығым болып өсуі,әйгілі,білімді адам болатыны айтылады).

– Ал енді,өрнектердің мәнін есептеп шығарыңдар:

а)5+2 3+3 6+4 5+5

6-2 10-2 9-3 8-4

11-2 12-6 15-7 18-9

9+7 8+8 8+3 7+6

ә) Салыстыр:

34+20 * 65-30 78-8 * 35-30 81-60 * 20+1

45-2 * 41+3 21+50 * 94-20 94+4 * 100-1

3.Жаңа білімді түсіндіру.

1.Жаңа тақырыпқа дайындық жұмысы.

«Көкпар»

– Бұл қандай дәстүр? (Бұл той кезіндегі жарыс.Атқа мінген көкпаршылар бір-бірінен серкенің денесін тартып әкетеді.Серкені алдына өңгеріп,мәреге бірінші жеткен адам

жеңеді).

– Ал қазір барлық мысалдарды кім бірінші шешсе,көкпарда сол жеңеді.

Тақтада тапсырмалар: (балалар қатар бойынша орындайды).

1 – қатар : Фигуралардың «атын» ретімен тізіп жазады.

2 – қатар: Соған сәйкес фигураны сызады.

3 – қатар: Сол фигураға тән қасиетін атайды.

2.Ұжымдық талқылау.

– Ал сендер бұл мысалдарды қалай шеше алдыңдар?

Бұрыштар жөнінде қандай қорытынды жасауға болады?

Қ о р ы т ы н д ы : Сүйір бұрыш тік бұрыштан кіші.Доғал бұрыш тік бұрыштан үлкен.

4.Білімді бастапқы бекіту.– «Шашу» деген қандай дәстүр?(Әжелер тәттілерді шашады,ал балалар теріп алады.Кім көбірек терсе,сол шапшаң).

– Мен сендерге кәмпит таратамын.Олардың ішінде тапсырмалар оралған.Сендер сол тапсырмаларды орындап,әрқайсысын тексерулерің керек.

№1.Тік бұрыштардың;сүйір бұрыштардың;доғал бұрыштардың нөмірлерін теріп жазу.

Сергіту сәті

Бас бармағым – алғашқы,

Балаң үйрек – жалғасы.

Ортан терек – ағасы,

Шылдыр шүмек – нағашы.

Кішкентай бөбек – балақан,

Бәріне ортақ алақан.

6.Өткен тақырыпты бекіту.

1.№2 есепті шығару.

«Айтыс».

– Бұл қандай дәстүр? (Халық ақындары арасындағы өзара жарыс).Сендер де осылай есеп шығарудан жарысасыңдар.

2 оқушы тақтада есеп шығарады,қалғандары дәптерлеріне орындайды.Қайсысы жеңетінін байқайық.

Таба нан – 65 тг. Таба нан – 65 тг.

Батон – ? 5 тг.арзан Батон – ? 5 тг.арзан

Шешуі: 65-5 = 60 (тг.) Барлығы – ? тг.

Жауабы: Батон 60 теңге тұрады. Шешуі: 65+(65-5) = 125 (тг.)

Жауабы: Барлығы 125 теңге тұрады.

№3. Өрнекті жаз және оның мәнін тап:

«Кілем»

– Қазақстан өзінің зергерлік бұйымдарымен,кілемдерімен,әшекейлерімен,қару-жарақтарымен және үй бұйымдарн әзірлеумен әйгілі.

60+а а = 0;40;

60+0 = 60 60+40 = 100

60-а а = 60;0;

60-60 = 0 60-0 = 60

а-60 а =100;60;

100-60 = 40 60-60 = 0

№4.Өз бетінше жұмыс (карточкамен жұмыс)

«Бәйге».

– Бұл қандай жарыс екенін кім біледі? (Ат жарысы,оған қыздар да,жігіттер де қатысады)

– Карточкадағы тапсырмаларды орындағаннан кейін жеңімпаздарды көреміз.

Тапсырмасы бар карточкалар.

х+40 = 100 100-х = 40 х-40 = 60

7.Рефлексия.

– Жарайсыңдар!Осы сабақ үшін бәріңе рақмет.

– Өткен сабақтан кейін көңіл күйлерің қалай?

– Қай тапсырманы бәрінен шебер орындадыңдар?

8.Үйге тапсырма: №5,№6

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь