Сабақтың мақсаты : Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін бекіту, тілдесім әрекеттерін жандандыру.
Жетістік критерийлер:
– С. 1.Тақырыпқа байланысты сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
– В.1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа түседі.
– А. 1.Жоғары дәрежелі сұраққа Клише арқылы жауап бере алады.
Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері :«Ыстық орындық» әдісі,Миға шабуыл, сұрақ-жауап
Сабақтың кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Деректі көздер |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу. |
4 мин. |
Шеңбер құрып, басқа ұлт өкілдерінің амандасуымен сәлемдесу. |
Оқушылар шеңберге тұрып, әрқайсы бір –бірімен басқа ұлт елдері қалай амандасытының көрсету. |
|
Топқа бөліну |
1 мин |
Топтар асық арқылы бөлінеді Бағалау парақтарын таратады. |
Оқушылар асықты алып, асықта берілген сан бойынша топқа бөлінеді..Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады. |
Бағалау парақтары |
І. Білу |
5 мин |
«Ой қозғау» әдісі – Сенің сүйікті ісің не? – Сен немен шұғылданасың? – Сен үйірмеге барасың ба? -Спорттың түрлері ұнай ма? |
– Менің сүйікті ісім –кітап оқу, тоқу, теледидар көру. – Мен спортпен шұғылданамын -Иә, мен үйірмеге барамын. -Иә, спорттың түрлері көп, соның ішінде футбол, пионербол ұнайды. Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды. |
|
ІІ.Түсіну |
8мин |
Сөздікпен жұмыс Ұнайды –нравится Жаңа –новый Компютер Сөздермен жұмыс істеу. Сөздерді дауыстап оқыту, бір, екібалаға оқытқызу. Сөздермен сөз тіркестерін құрастыру. |
Оқушылар дауыстап оқиды, сонан соң бір, екі бала орысша және қазақша оқып шығады. Сөздік дәптерге жазады. Әр топ сөз тіркестерін құрастырады. Мысалы: маған компютер ұнайды.Бір –біріне сөз тіркестерін оқиды. Бағдаршам арқылы бағалайды. |
Сөздіктер Үш түсті бағдаршам |
Сергіту сәті |
2мин |
Дене қимылын көрсетіп, тақпақты айту. |
Оқушылар дене қимылын жасайды. |
|
ІІІ. Қолдану |
7мин |
« Карусель « әдісі бойынша жұмыс істеу. Әр топ 59 бет, 5 –тапсырманы орындайды. Содан кейін түсініктерін постерге салады. |
Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды. Дәптерлерімен алмасып, бір –бірін тексереді. Постерге сөйлем құрастырады. |
|
І V . Талдау |
8мин |
Кесте бойынша сөйлем құрастыру. Компьютер _______ __________ __________. ______ _______ _________. |
Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Бір –біріне дауыстап оқиды. |
стикерлер |
V . Жинақтау |
5мин |
Сұрақтарға жауап беру. Сенде компьтер бар ма? Компютердің адамға зияны бар ма? Неге? |
Оқулық бойынша сұрақтарға жауап береді.Қолпаштау арқылы бағалайды. |
|
VІ.Үй жұмысын беру. Бағалау |
5мин |
58 бет, диалогты оқып келу.Сөздік жаттау. -Бүгін не өттік? -Не қызықты өтті? -Бағалау парақтарын толтырады. Өзін-өзі, жұпты,топты бағалайды. |
Оқушылар стикерге жазып, тақтада ілілу тұрған плакатқа жапсырады. Топ басшылары бағалау парақтарын толтырып бағалайды. |