Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті ісім – компьютер ойнау.

0
18
хакер

Сабақтың мақсаты : Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін бекіту, тілдесім әрекеттерін жандандыру.

Жетістік критерийлер:

– С. 1.Тақырыпқа байланысты сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

– В.1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

– А. 1.Жоғары дәрежелі сұраққа Клише арқылы жауап бере алады.

Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері :«Ыстық орындық» әдісі,Миға шабуыл, сұрақ-жауап

Сабақтың кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Деректі көздер

Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу.

4 мин.

Шеңбер құрып, басқа ұлт өкілдерінің амандасуымен сәлемдесу.

Оқушылар шеңберге тұрып, әрқайсы бір –бірімен басқа ұлт елдері қалай амандасытының көрсету.

Топқа бөліну

1 мин

Топтар асық арқылы бөлінеді

Бағалау парақтарын таратады.

Оқушылар асықты алып, асықта берілген сан бойынша топқа бөлінеді..Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады.

Бағалау парақтары

І. Білу

5 мин

«Ой қозғау» әдісі

– Сенің сүйікті ісің не?

– Сен немен шұғылданасың?

– Сен үйірмеге барасың ба?

-Спорттың түрлері ұнай ма?

– Менің сүйікті ісім –кітап оқу, тоқу, теледидар көру.

– Мен спортпен шұғылданамын

-Иә, мен үйірмеге барамын.

-Иә, спорттың түрлері көп, соның ішінде футбол, пионербол ұнайды.

Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды.

ІІ.Түсіну

8мин

Сөздікпен жұмыс

Ұнайды –нравится

Жаңа –новый

Компютер

Сөздермен жұмыс істеу.

Сөздерді дауыстап оқыту, бір, екібалаға оқытқызу.

Сөздермен сөз тіркестерін құрастыру.

Оқушылар дауыстап оқиды, сонан соң бір, екі бала орысша және қазақша оқып шығады. Сөздік дәптерге жазады.

Әр топ сөз тіркестерін құрастырады. Мысалы: маған компютер ұнайды.Бір –біріне сөз тіркестерін оқиды.

Бағдаршам арқылы бағалайды.

Сөздіктер

Үш түсті бағдаршам

Сергіту сәті

2мин

Дене қимылын көрсетіп, тақпақты айту.

Оқушылар дене қимылын жасайды.

ІІІ. Қолдану

7мин

« Карусель « әдісі бойынша жұмыс істеу.

Әр топ 59 бет, 5 –тапсырманы орындайды. Содан кейін түсініктерін постерге салады.

Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды.

Дәптерлерімен алмасып, бір –бірін

тексереді. Постерге сөйлем құрастырады.

І V . Талдау

8мин

Кесте бойынша сөйлем құрастыру.

Компьютер

_______

__________ __________.

______ _______ _________.

Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Бір –біріне дауыстап оқиды.

стикерлер

V . Жинақтау

5мин

Сұрақтарға жауап беру.

Сенде компьтер бар ма?

Компютердің адамға зияны бар ма? Неге?

Оқулық бойынша сұрақтарға жауап береді.Қолпаштау арқылы бағалайды.

VІ.Үй жұмысын беру.

Бағалау

5мин

58 бет, диалогты оқып келу.Сөздік жаттау.

-Бүгін не өттік?

-Не қызықты өтті?

-Бағалау парақтарын толтырады. Өзін-өзі, жұпты,топты бағалайды.

Оқушылар стикерге жазып, тақтада ілілу тұрған плакатқа жапсырады.

Топ басшылары бағалау парақтарын толтырып бағалайды.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь