54 Сабақ
Сабақтың тақырыбы: 8-ді қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты: Ондықтан аттап 8-ді қосу және азайтумен таныстыру.
Білімділік: 8-ді қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі амалдан тұратын өрнек-
термен, есептеулермен байланысты іс-әрекеттерге қолдануға машықтандыру.
Екі амалмен шығарылатын есепті» сонша» ұғымымен байланыстырып шыға-
руға үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, есте сақтау, шығармашылық қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік: Адамгершілік қағидаларын ұстана отырып, эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың түрі : аралас сабақ
Әдіс –тәсілдері: түсіндірмелі, ойын, сұрақ –жауап.
Көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта
Барысы: І. Алғашқы ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық
Бір, екі, үш
Сынып іші тып-тыныш
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.№5 тапсырма тексеріледі.
ІІІ.Өткен тақырыпты еске түсіру.
« Жұбын тап» дидактикалық ойыны: 16 дегеніміз 8 және …..
14 дегеніміз 7 және ….
13 дегеніміз 9 және т.сс
ІV .Жаңа білімді меңгерту.
№1 тапсырманың а)бөлігіндегі түсіндірмені интерактивті тақтадан көрсете отырып 8-ді қосу және азайту түсіндіріледі.
8-ге 8-ді қосу үшін 8-ді 10-ға толықтырамыз, қалғанын қосамыз.(8+2+6 =16)
16-дан 8-ді азайту үшін, алдымен 6 бірлік, сосын 10-ның 2-еуін азайтамыз, сонда 8 қалады.
ә ) бөлігі 8-ді қосу , азайту кестесіне сүйеніп орындалады.
№2 Математикалық диктант түрінде орындалады.
(8+2)+6 (9+1) +7
(16 -6) -2 (17 -7 ) -1
Сергіту сәті.
№3 Тапсырма ауызша орындалады.
1-ші бөлігі есеп емес. Өйткені амал орындалмайды.
Болды-100 өгізше
Сатылды – сонша (100)
Қалды -?
Шешуі: 100-100 = 0
№ 4 бірінші бөлігі есеп.
Болды -6 трактор
Берілді-сонша (6)
Барлығы -?
Ш: 6+6 12 Жауабы:12 трактор болды
№6
Комбайн – 10 барлығы ? комбайн мен трактор
Трактор – 6 , тағы сонша берілді
Шешуі: 10+(6+6) 22 Жауабы: барлығы 22 комбайн мен трактор
V. Бекіту. Үлестірмелі парақшалар арқылы
1) 17-8 12 8 8+7
12-8 15 9 6+8
15-7 14 4 4+8
Мысалды сызық арқылы жауабына қосу.
2) Мына өрнектің мәнін тап:
10-8
а) 4 ә)3 б) 2
VІ. Үйге тапсырма :№6 97 – бет
VІІ. Бағалау