Сабақтың мақсаты : Өзінің сүйікті ісі – ән айту жайында өз ойын жеткізе білу.
Жетістік критерийлер:
– С. 1.Тақырыпқа байланысты сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
– В.1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа түседі.
– А. 1.Жоғары дәрежелі сұраққа Клише арқылы жауап бере алады.
Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері :«Не бар, не жоқ», «Сауал алу» әдісі
Сабақтың кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс- әрекеті
|
Деректі көздер
|
Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу.
|
4 мин.
|
Қайырлы күн, біз көңілді баламыз!
Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз!
Мақсатымыз –білім алу!
Міндетіміз –еңбектену.
|
Оқушылар үш қатарға тұрып, хормен бірге айтады.
Топтың ішінен топ басшысы, тайм – кипер, хатшы, баяндамашы
|
|
Топқа бөліну
|
1 мин
|
Топқа түрлі түстер арқылы бөлінеді.
Бағалау парақтарын таратады.
|
Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады.
|
Бағалау парақтары
|
І. Білу
|
5мин
|
Оқушыларға таныс ән қойылады.
-Балалар бұл не?
-Қандай ән?
-Сен қазақша ән білесің бе?
-Саған қазақша ән ұнай ма?
-Ән қандай болады?
|
Сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды.
|
Доп
Интербелсенді тақта
|
ІІ.Түсіну
|
8мин
|
Жаңа сөздермен жұмыс
Ән айту –
Олар –
Тыңдау –
Үн –
|
Әр топ тақырыпты дәптерге жазады.
Жаңа сөздермен жұмыс істейді.
Сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастырып 1 тапсырманы орындайды.Сонында тексеріп бағалайды. Бармақтан шыңтаққа дейін.
|
Сөздіктер
Үш түсті бағдаршам
|
Сергіту сәті
|
2мин
|
«Қара жорға» әні арқылы дене қимылын көрсетеді
|
Оқушылар дене қимылын жасайды.
|
|
ІІІ. Қолдану
|
8мин
|
Әр топқа оқулық бойынша 2- тапсырма беріледі.
1.Сурет арқылы сөйлемді аудару.
2.Қыздарға есім беру.
3. Сөйлемдерді жазып, жіңішке дауысты дыбыстардың астын сызу.
|
Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды.
Дәптерлерімен алмасып, бір –бірін
тексереді.
|
|
ІV. Талдау
|
7мин
|
Сөйлем құруға үйрену.
Сызба бойынша құрастыру.
64 бет. 5 –тапсырма.
|
Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Бір –біріне дауыстап оқиды.Постерге жазып, суретін салады. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау бойынша бір –бірін бғалайды.
|
стикерлер
|
V. Жинақтау
|
5мин
|
«Кім көп біледі?» туралы сауал алу.
Әндердің үзіндісін қойып, әр топтан кім жауабын айтады сол ұпай алады.
|
Оқулық бойынша сұрақтарға жауап береді.Қолпаштау арқылы бағалайды.
|
|
VІ.Үй жұмысын беру.
Бағалау
|
5мин
|
Мұғалім бағалау парақтарын таратады.
Бағдаршам арқылы қызыл – түсіндім, білдім
Сары – онша емес
Жасыл – түсінбедім, білмедім.
|
Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды.
|
Бағалау критерийлері
|