Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті ісім – ән айту.

0
17

Сабақтың мақсаты : Өзінің сүйікті ісі – ән айту жайында өз ойын жеткізе білу.

Жетістік критерийлер:

– С. 1.Тақырыпқа байланысты сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

– В.1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

– А. 1.Жоғары дәрежелі сұраққа Клише арқылы жауап бере алады.

Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері :«Не бар, не жоқ», «Сауал алу» әдісі

Сабақтың кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Деректі көздер

Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу.

4 мин.

Қайырлы күн, біз көңілді баламыз!

Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз!

Мақсатымыз –білім алу!

Міндетіміз –еңбектену.

Оқушылар үш қатарға тұрып, хормен бірге айтады.

Топтың ішінен топ басшысы, тайм – кипер, хатшы, баяндамашы

Топқа бөліну

1 мин

Топқа түрлі түстер арқылы бөлінеді.

Бағалау парақтарын таратады.

Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады.

Бағалау парақтары

І. Білу

5мин

Оқушыларға таныс ән қойылады.

-Балалар бұл не?

-Қандай ән?

-Сен қазақша ән білесің бе?

-Саған қазақша ән ұнай ма?

-Ән қандай болады?

Сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды.

Доп

Интербелсенді тақта

ІІ.Түсіну

8мин

Жаңа сөздермен жұмыс

Ән айту –

Олар –

Тыңдау –

Үн –

Әр топ тақырыпты дәптерге жазады.

Жаңа сөздермен жұмыс істейді.

Сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастырып 1 тапсырманы орындайды.Сонында тексеріп бағалайды. Бармақтан шыңтаққа дейін.

Сөздіктер

Үш түсті бағдаршам

Сергіту сәті

2мин

«Қара жорға» әні арқылы дене қимылын көрсетеді

Оқушылар дене қимылын жасайды.

ІІІ. Қолдану

8мин

Әр топқа оқулық бойынша 2- тапсырма беріледі.

1.Сурет арқылы сөйлемді аудару.

2.Қыздарға есім беру.

3. Сөйлемдерді жазып, жіңішке дауысты дыбыстардың астын сызу.

Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды.

Дәптерлерімен алмасып, бір –бірін

тексереді.

ІV. Талдау

7мин

Сөйлем құруға үйрену.

Сызба бойынша құрастыру.

64 бет. 5 –тапсырма.

Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Бір –біріне дауыстап оқиды.Постерге жазып, суретін салады. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау бойынша бір –бірін бғалайды.

стикерлер

V. Жинақтау

5мин

«Кім көп біледі?» туралы сауал алу.

Әндердің үзіндісін қойып, әр топтан кім жауабын айтады сол ұпай алады.

Оқулық бойынша сұрақтарға жауап береді.Қолпаштау арқылы бағалайды.

VІ.Үй жұмысын беру.

Бағалау

5мин

Мұғалім бағалау парақтарын таратады.

Бағдаршам арқылы қызыл – түсіндім, білдім

Сары – онша емес

Жасыл – түсінбедім, білмедім.

Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды.

Бағалау критерийлері

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь