Сабақтың тақырыбы: Үй жануарлары.

0
521
рисование

Сабақтың мақсаты:

Білімділік.Сөздік қорын қалыптастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым түрлерін қолдану, тілдесім әрекетін жетелеу.үй жануарлары туралы толық мәлімет беру.

Тәрбиелік. Оқушыларды үй жануарларын қамқорлыққа алуға баулу.

Дамытушылық. Еске сақтау және байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Модуль құрамын түсіндіру.

ІІІ. Сабақтың мақсатын, барысын айту.

ІҮ. Сөздік жұмысы.

Жаңа сөздермен таныстыру. Сөздерді мұғалім оқиды, оқушылар қайталайды.

Оқушылар жаңа сөздерді тізбектеп айтып шығады.

Әр түрлі әдістер арқылы жаңа сөздерді пысықтау.

а) Мұғалім сөздік бойынша сөздің орысшасын айтып, допты бір оқушыға лақтырады, оқушы допты қағып алып, сөздің қазақшасын айтып, допты мұғалімге қайтарады. Осылай барлық сөздермен жұмыс жасалады. Көп сөз меңгерген оқушы алғыр атанады.

ә) тақтаға бір оқушы шығып, жаңа сөздерді қазақ тілінде жазып тұрады, ал сол сөздің аудармасы дұрыс тапқан оқушы тақтаға келіп, аудармасын жазады.

б) Жаңа сөздер деректі заттар болса, оларды мұғалім көрсетіп отырады, басқа оқушылар сол заттың атауын дәптерлеріне жазып отырады. Кейін оқушылар кезек- кезек тақта алдына шақырылып, сөздердің сауатты жазылуы тексеріледі.

Ү. Тапсырмалармен жұмыс.

1-тапсырма. «Үй жануарлары» тақырыбы бойынша жұмыс. Бейнелеу өнері арқылы жұмысты жандандыру.

2-тапсырма. Сөз тіркесін жасап сөйлеу қабілетін дамыту, тапсырманы жеке тапсырма ретінде орындату. Жеке жеке жұмыс жасау.

3-тапсырма. «жылқы» атты өленді мәнерлеп оқу. Мәнерлеп оқудың сайысын ұйымдастыру.

Сергіту сәті.

4- тапсырма. Үлгі бойынша жұмысты орындау. Қисынды ойлау қабілетінжандандыру.

5-тапсырма. Жазылым әрекеттеріне берілген тапсырманы жеке жұмыс жасау.

6-тапсырма

ҮІ. Сабақты бекіту.

ҮІІ. Сабақты қорытындылау. Оқушылардың білімін бағалау.

ҮІІІ. Үй тапсырмасын беру. Сөздікті жаттау. 3-мәнерлеп оқу.

Сабақтың тақырыбы: Достар

Сабақтың мақсаты:

Білімділік. Оқушылардың тақырып бойынша сөздік қорын қалыптастыру.Білім деңгейлерін оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттері ароқылы көтеру.

Тәрбиелік. Оқушылардың өз ойын еркін жеткізе алуға төсілдіру. Достық және татулық тақырыбында әңгімелер жүргізу.

Дамытушылық. Тақырып бойынша оқушылардың байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Модуль құрамын түсіндіру.

ІІІ. Сабақтың мақсатын, барысын айту.

ІҮ. Сөздік жұмысы.

Жаңа сөздермен таныстыру. Сөздерді мұғалім оқиды, оқушылар қайталайды.

Оқушылар жаңа сөздерді тізбектеп айтып шығады.

Әр түрлі әдістер арқылы жаңа сөздерді пысықтау.

а) Мұғалім сөздік бойынша сөздің орысшасын айтып, допты бір оқушыға лақтырады, оқушы допты қағып алып, сөздің қазақшасын айтып, допты мұғалімге қайтарады. Осылай барлық сөздермен жұмыс жасалады. Көп сөз меңгерген оқушы алғыр атанады.

ә) тақтаға бір оқушы шығып, жаңа сөздерді қазақ тілінде жазып тұрады, ал сол сөздің аудармасы дұрыс тапқан оқушы тақтаға келіп, аудармасын жазады.

б) Жаңа сөздер деректі заттар болса, оларды мұғалім көрсетіп отырады, басқа оқушылар сол заттың атауын дәптерлеріне жазып отырады. Кейін оқушылар кезек- кезек тақта алдына шақырылып, сөздердің сауатты жазылуы тексеріледі.

Ү. Тапсырмалармен жұмыс.

1-тапсырма. Оқушыларды өз достары туралы саналы түрде әңгіме айтуға баулу. Сұрақ жауап арқылы жұмысты жандандыру.

2-тапсырма. Оқушыларды үлгі бойынша жас мөлшерін айтқызып үйрету. Сұрақ-жауап бойынша оқушылармен жеке жеке жұмыс жасау.

3-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Сурет бойынша әңгіме құрау. Шығармашылыққа баулу.

Сергіту сәті.

4- тапсырма. Жазылым әрекеттеріне берілген тапсырмамен жеке жұмысты орындату тақта алдында тексеру. Реттік сан есімдердің жұрнақтарын белгілеу.

5-тапсырма. Жұптық жұмыс. Практикалық жұмыс.

6-тапсырма. Жазылым әрекеттеріне берілген тақырып бойынша сөз арқылы сөйлем құратып үйрену. Бөлек-бөлек сөз беру.

ҮІ. Сабақты бекіту.

ҮІІ. Сабақты қорытындылау. Оқушылардың білімін бағалау.

ҮІІІ. Үй тапсырмасын беру. Сөздікті жаттау. 6-тапсырманы аяқтау.сөздік жаттау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь