Сабақтың тақырыбы: Менің қүшігім.

0
19
преподавание

Күні: ………………….

Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жетелеу.

2.Тәрбиелік. Үй жануарларына қамқорлық жасауға баулу.

3.Дамытушылық. Төмен деңгейдегі оқушыларды жоғары деңгейге көтеру мақсатында жұмыс жасау, есте сақтау қабілетін дамыту. Байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту. Сөздік қорын дамыту.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Үй тапсырмасын тексеру.

ІІ. Модуль құрамын түсіндіру.

ІІІ. Сабақтың мақсатын, барысын айту.

ІҮ. Сөздік жұмысы.

1.Жаңа сөздермен таныстыру. Сөздерді мұғалім оқиды, оқушылар қайталайды.

2.Оқушылар жаңа сөздерді тізбектеп айтып шығады.

3.Әр түрлі әдістер арқылы жаңа сөздерді пысықтау.

а) Мұғалім сөздік бойынша сөздің орысшасын айтып, допты бір оқушыға лақтырады, оқушы допты қағып алып, сөздің қазақшасын айтып, допты мұғалімге қайтарады. Осылай барлық сөздермен жұмыс жасалады. Көп сөз меңгерген оқушы алғыр атанады.

ә) Тақтаға бір оқушы шығып, жаңа сөздерді қазақ тілінде жазып тұрады, ал сол сөздің аудармасы дұрыс тапқан оқушы тақтаға келіп, аудармасын жазады.

б) Жаңа сөздер деректі заттар болса, оларды мұғалім көрсетіп отырады, басқа оқушылар сол заттың атауын дәптерлеріне жазып отырады. Кейін оқушылар кезек- кезек тақта алдына шақырылып, сөздердің сауатты жазылуы тексеріледі.

Ү. Тапсырмалармен жұмыс.

1-тапсырма. Оқылым әрекетіне берілген мәтінмен жұмыс ұйымдастыру. Әр оқушымен жеке жеке жұмыс жасау.

2-тапсырма. Айтылым әрекетіне берілген сөйлемдермен тілдесім әрекетін жанжандыру. Тапсырманы жазылым әрекетімен ұштастыру.

3-тапсырма. Ит туралы жұмбақты оқылым, тындалым, айтылым әрекеттерімен ұйымдастырып, сурет салу жарысымен аяқтау.

Сергіту сәті

4-тапсырма. Жазылым әрекетіне берілген тапсырманы жеке жұмыс ретінде орындау. Әр оқушымен жеке-жеке жұмыс жасау.

5-тапсырма. Күшік сөзіне берілген тапсырманы түрлендіріп орындау.

6-тапсырма. Қисынды ойлау қабілетіне берілген сөзжұмбақпен жұмыс. Тапсырманы жазылым әрекетімен аяқтау.

ҮІ. Сабақты бекіту. Берілген суреттерді дұрыс орналастыр.

ҮІІ. Сабақты қорытындылау. Оқушылардың білімін бағалау.

ҮІІІ. Үй тапсырмасын беру

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь