Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті ісім – гүл өсіру.

0
33
компьютер

Сабақтың мақсаты : Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін бекіту, тілдесім әрекеттерін жандандыру.

Жетістік критерийлер:

– С. 1.Тақырыпқа байланысты сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

– В.1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

– А. 1.Жоғары дәрежелі сұраққа Клише арқылы жауап бере алады.

Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері :«Ыстық орындық» әдісі,Миға шабуыл, сұрақ-жауап

Сабақтың кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Деректі көздер

Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу.

4 мин.

Оқушыларды шеңберге қойып қолмен, аяқпен, көзбен амандастыру .

Оқушылар шеңберге тұрып қолмен, аяқпен, көзбен амандасады.

Топтың ішінен топ басшысы, тайм – кипер, хатшы, баяндамашы

Топқа бөліну

1 мин

Топқа түрлі түстер арқылы бөлінеді.

Бағалау парақтарын таратады.

Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады.

Бағалау парақтары

І. Білу

5мин

«Қар үйіндісі » әдісі арқылы өткен сөздерді еске алып, қайталау.

Мұғалім АКТ-ны құрал ретінде қолданып сөзжұмбақ береді.

Сөзжұмбақ арқылы тақырыпқа шығады.

Сөзжұмбақтың сөзі – гүлдер

Әр топ білген сөздерін доп арқылы қайталап шығады кім көп сөздерді аударса, сол топқа ұпай беріледі.

Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды.

Доп

Интербелсенді тақта

ІІ.Түсіну

8мин

Біздің тақырыбымыз: «Менің сүйікті ісім –гүл өсіру».

Оқушыларға гүлді қалай күту керек туралы қысқаша видео ұсынады.

-Ал, балалар бұл үзіндіде не көрдіңдер?

-Гүлдер қандай болады?

– Гүлдерді күту қиын ба?

Оқулық бойынша сөздікпен жұмыс

Әр топ тақырыпты дәптерге жазады.

Видеоны мұхият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Жаңа сөздермен жұмыс істейді.

Сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастырып 1 тапсырманы орындайды.Сонында тексеріп бағалайды. Бармақтан шыңтаққа дейін.

Сөздіктер

Үш түсті бағдаршам

Сергіту сәті

2мин

«Қызыл өрік» әні арқылы дене қимылын көрсетеді

Оқушылар дене қимылын жасайды.

ІІІ. Қолдану

8мин

Әр топқа тапсырма беріледі.

1.Мәтінді оқу.

2.мәтінді аудару.

3.Мәтіннің ішінен тек жуан сөздерді дауыстап оқу.

Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды.

Дәптерлерімен алмасып, бір –бірін

тексереді.

І V . Талдау

7мин

Әр топқа карточка беріледі.суреттің орныңа сөздер қою.

Әр топ сөйлем құрастырады.

Постермен жұмыс

Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Бір –біріне дауыстап оқиды.Постерге жазып, суретін салады. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау бойынша бір –бірін бғалайды.

стикерлер

V. Жинақтау

5мин

«Менің сүйікті гүлім» туралы интервью беру.

Оқулық бойынша сұрақтарға жауап береді.Қолпаштау арқылы бағалайды.

VІ.Үй жұмысын беру.

Бағалау

5мин

Оқушыларға парақтар таратылады.

Білемін

Білгім келеді

Білдім

Мұғалім бағалау парақтарын таратады.

Бағдаршам арқылы қызыл – түсіндім, білдім

Сары – онша емес

Жасыл – түсінбедім, білмедім.

Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды.

Бағалау критерийлері

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь