Сабақтың мақсаты : Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін бекіту, тілдесім әрекеттерін жандандыру.
Жетістік критерийлер:
– С. 1.Тақырыпқа байланысты сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
– В.1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа түседі.
– А. 1.Жоғары дәрежелі сұраққа Клише арқылы жауап бере алады.
Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері :«Ыстық орындық» әдісі,Миға шабуыл, сұрақ-жауап
Сабақтың кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Деректі көздер |
||||||
Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу. |
4 мин. |
Оқушыларды шеңберге қойып қолмен, аяқпен, көзбен амандастыру . |
Оқушылар шеңберге тұрып қолмен, аяқпен, көзбен амандасады. Топтың ішінен топ басшысы, тайм – кипер, хатшы, баяндамашы |
|||||||
Топқа бөліну |
1 мин |
Топқа түрлі түстер арқылы бөлінеді. Бағалау парақтарын таратады. |
Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады. |
Бағалау парақтары |
||||||
І. Білу |
5мин |
«Қар үйіндісі » әдісі арқылы өткен сөздерді еске алып, қайталау. Мұғалім АКТ-ны құрал ретінде қолданып сөзжұмбақ береді. Сөзжұмбақ арқылы тақырыпқа шығады. Сөзжұмбақтың сөзі – гүлдер |
Әр топ білген сөздерін доп арқылы қайталап шығады кім көп сөздерді аударса, сол топқа ұпай беріледі. Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды. |
Доп Интербелсенді тақта |
||||||
ІІ.Түсіну |
8мин |
Біздің тақырыбымыз: «Менің сүйікті ісім –гүл өсіру». Оқушыларға гүлді қалай күту керек туралы қысқаша видео ұсынады. -Ал, балалар бұл үзіндіде не көрдіңдер? -Гүлдер қандай болады? – Гүлдерді күту қиын ба? Оқулық бойынша сөздікпен жұмыс |
Әр топ тақырыпты дәптерге жазады. Видеоны мұхият тыңдап, сұрақтарға жауап береді. Жаңа сөздермен жұмыс істейді. Сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастырып 1 тапсырманы орындайды.Сонында тексеріп бағалайды. Бармақтан шыңтаққа дейін. |
Сөздіктер Үш түсті бағдаршам |
||||||
Сергіту сәті |
2мин |
«Қызыл өрік» әні арқылы дене қимылын көрсетеді |
Оқушылар дене қимылын жасайды. |
|||||||
ІІІ. Қолдану |
8мин |
Әр топқа тапсырма беріледі. 1.Мәтінді оқу. 2.мәтінді аудару. 3.Мәтіннің ішінен тек жуан сөздерді дауыстап оқу. |
Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды. Дәптерлерімен алмасып, бір –бірін тексереді. |
|||||||
І V . Талдау |
7мин |
Әр топқа карточка беріледі.суреттің орныңа сөздер қою. Әр топ сөйлем құрастырады. Постермен жұмыс |
Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Бір –біріне дауыстап оқиды.Постерге жазып, суретін салады. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау бойынша бір –бірін бғалайды. |
стикерлер |
||||||
V. Жинақтау |
5мин |
«Менің сүйікті гүлім» туралы интервью беру. |
Оқулық бойынша сұрақтарға жауап береді.Қолпаштау арқылы бағалайды. |
|||||||
VІ.Үй жұмысын беру. Бағалау |
5мин |
Оқушыларға парақтар таратылады.
Мұғалім бағалау парақтарын таратады. Бағдаршам арқылы қызыл – түсіндім, білдім Сары – онша емес Жасыл – түсінбедім, білмедім. |
Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды. |
Бағалау критерийлері |