Сағат қанша? Бөлшектік сан есім

0
844
школьница

Сабақтың тақырыбы: Сағат қанша? Бөлшектік сан есім

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

сан есім мен бөлшектік сан есімді түсіндіру, сауатты сөйлеу

мен жазуға үйрету;

б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,

қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сөйлесу

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, тірек-сызба

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: бөлшектік сан есімді меңгеру, қазақша уақыт сұрай білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

4 – тапсырма.

ІІІ. Жаңа сабақ

1 – тапсырма. Берілген сөйлемдерден бөлшектік сан есімдерді табыңдар.

Біздің сыныпта 16 оқушы бар.

Сағат сегіз жарымда сабақ басталады.

Сыныптың төрттен бірі бүгін сабаққа келмеген.

Біз математикадан үш бүтін оннан бес бөлшегін сыздық.

2 – тапсырма. Берілген сан есімдерді жазумен жазыңыз.

2,5 3 8, 0019 7 6, 15

4 6

1

3 – тапсырма. Өрнекті үлгі бойынша сөзбен жазыңдар.

Ережемен жұмыс

Сан есім – заттың санын, мөлшерін білдіретін сөз табы. Сұрағы: қанша? неше?

Бөлшектік сан есім: 1,2 – бір бүтін оннан екі, 8.30 – сегіз жарым, ¼ – төрттің ширегі,

4, 1/3 – төрт бүтін үштен бір

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту

V. Үйге тапсырма

Сан есімдерді бар мақал – мәтелдер жазу.

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау

VІІ. Сабақты қорытындылау