Таңғы, түскі, кешкі тамақ. Дауыссыз дыбыстар.

0
850
хакер

Сабақтың тақырыбы: Таңғы, түскі, кешкі тамақ. Дауыссыз дыбыстар.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

дауыссыз дыбыстарды түсіндіру, сауатты жазуға және

сөйлеуге үйрету;

ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді

құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: дауыссыз дыбыстарды меңгеру, таңғы, түскі, кешкі тамақ жөнінде

өз пікірін айта білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Денсаулықты қалай күту керек?» тақырыбына әңгіме жазу.

ІІІ. Жаңа сабақ

1-тапсырма. Үлгі бойынша ас мәзірін дайындау.

Ас мәзірі (меню)

Таңғы тамақ – ботқа, нан, сүт қосылған шай, май.

Түскі тамақ – бесбармақ, палау, салат, компот

Кешкі тамақ – макарон, шай, май,

2 – тапсырма. «Таңғы, түскі және кешкі тамақ» мәтінін оқып, мәтінге жоспар құрыңдар,

мазмұндаңдар.

3 – тапсырма. Берілген сөздерге фонетикалық талдау жасаңдар.

Тамақ – та-мақ 1 буын – ашық буын, 2 буын – бітеу буын.

Т – дауыссыз, қатаң

А – дауысты, жуан, ашық, езулік

М – дауыссыз, үнд

А – дауысты, жуан, ашы, езулік

Қ – дауыссыз, қатаң. 5 әріп, 5 дыбыс бар.

Ережемен жұмыс

Дауыссыз дыбыстар үн мен салдырдың қатысына қарай үш түрге бөлінеді:

  1. Қатаң дауыссыздар: п,т,с,ч,ц,ф,х,ш,щ,к,қ -11

  2. Ұяң дауыссыздар: б,в,г,ғ,д,ж,з,һ – 8 3. Үнді дауыссыздар: р,л,м, н ,ң, й ,у – 7

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту.

V. Үйге тапсырма

2-тапсырма (мәтінді мазмұндау) 3 – тапсырма (сөздерге фон. талдау жасау)

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау.

VІІ. Сабақты қорытындылау