Тоғызқұмалақ ойыны. Етістік, құрамдық түрлері.

0
321
информатика

Сабақтың тақырыбы: Тоғызқұмалақ ойыны. Етістік, құрамдық түрлері.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

етістіктің құрамдық түрлерін түсіндіру, сауатты сөйлеу мен жазуға

үйрету;

б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,

қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, тоғызқұмалақ тақтасы

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: етістіктердің құрамдық түрлерін меңгеру, тоғызқұмалақ ойыны

туралы өз ойларын айта білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

2-тапсырма («Ханталапай» ойыны мәтінін мазмұндау). 3 –тапсырма.

ІІІ. Жаңа сабақ

2 – тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар.

ІІІ деңгей.

1. «Ханталапай» мәтінінен 3 етістікті тауып, жіктеп жазыңдар.

2. «Ханталапай» мәтінінен 5 сөйлем теріп жазып, баяндауыштарына сұрақ қойыңдар.

3. Сурет бойынша сөйлемдер құраңдар.

ІІ деңгей.

Тимейді, қозғайды, соғады етістіктерін жіктеп жазыңдар. Олармен сөйлемдер

құраңдар.

«Тоғызқұмалақ» мәтінінен 1 сөйлемді аударып, баяндауышқа сұрақ қойыңдар.

Сурет бойынша әңгіме құраңдар.

І деңгей.

«Тоғызқұмалақ» мәтінінен 3 етістікті аударып, морфологиялық талдау жасаңдар.

Етістіктің қазақ тілі мен орыс тіліндегі айырмашылықтарын көрсетіңдер.

Басқа халықтардың ұлттық ойындарымен қазақтың ұлттық ойындарын салыстырыңдар.

Ережемен жұмыс

Етістік құрамына қарай екі түрге бөлінеді: 1. дара: жазды 2. күрделі: жазып отыр

Етістік тұлғасына қарай екі түрге бөлінеді: 1. негізгі: жазды 2. туынды: аяқта

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту

V. Үйге тапсырма

1 – тапсырма («Игра «Тоғызқұмалақ» мәтінін қазақ тіліне аудару).

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау.

VІІ. Сабақты қорытындылау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь