Сабақтың тақырыбы: Ойындар

0
636
физика

Сабақтың мақсаты: Оқушылар жаңа сөздерді пайдалана отырып, өзінің сүйікті ойындары туралы әңгімелейді.

Жетістік критерийлер:

С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі. 2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : «Қар үйіндісі», «Ыстық орындық» жазу

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер

1.Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин

Амандасады.

Психологиялық дайындық.

Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.

-Бүгін сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

Ыстық орындық:71-бет 4-т-ма:мәнерлеп оқу

Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

3 мин

Қар үйіндісі:

Ойыншық.

Әдемі ойыншық. …

Презентация көру:ойыншықтар суреті

Оқушылар тез жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі:

Мен сұрақты …-ға қоямын.

моноблок, презентация

Мағынаны тану

Түсіну

5 мин

Сурет қиықтарын таратады.

72-бет 1-т-ма:Диалогті оқып, досыңмен сөйлес

Топқа бөлінеді.

О ÷ О

сурет қиықтары,

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Қолдану

18 мин

72-бет 2-т-ма

Формативті бағалау жүргізу.

Қолпаштау.

Жаттығу жұмыстарын ұйымдастырады.

74-бет 5-т-ма/қазақшаға аудару

74-бет 6-т-ма/сөзжұмбақты шешу

Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

Жұмыс дәптері б/ша жұмыс

Ең жоғары ұпай саны – 24

5 балдық шкаладағы бағаның сипаты

5 ұпай – үздік

4 ұпай – жақсы

3 ұпай – қанағаттандырылған

2 ұпай – қанағат

Критериалды бағалау

Ұпайды мектеп бағасына айналдыру шкаласы

Баға

Балдар

2

0-12

3

13-17

4

18-21

5

22-24

Талдау

8

Жұмбақ оқу.

73-бет 4-т-ма

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

Жинақтау

5 мин

Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. «Ойындар» туралы түсініктерін қағаз бетіне түсіреді.

Әр топ постер дайындайды,қорғайды.

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары

Бағалау

3 мин

Оқушылардың бағалауын тыңдайды.

Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. Эссе жазу

Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі.

стикерлер