Сабақтың мақсаты: Оқушылар жаңа сөздерді пайдалана отырып, өзінің сүйікті ойындары туралы әңгімелейді.
Жетістік критерийлер:
С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа түседі.
А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.
2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі. 2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері : «Қар үйіндісі», «Ыстық орындық» жазу
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Дерікті көздер |
||||||||||
1.Ұйымдастыру кезеңі:
|
3 мин |
Амандасады. Психологиялық дайындық. Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді. -Бүгін сынып түгел ме? -Сабаққа дайындық қандай дәрежеде? Ыстық орындық:71-бет 4-т-ма:мәнерлеп оқу |
Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері
|
Оқулық. Қазақ тілі. 2- сынып. А.Қайырбекова. Алматы «Атамұра» 2013 |
||||||||||
Кіріспе бөлімі. Қызығушылықты ояту. Білу
|
3 мин |
Қар үйіндісі: Ойыншық. Әдемі ойыншық. … Презентация көру:ойыншықтар суреті |
Оқушылар тез жауап береді. жұптасымен сұхбатқа түседі: Мен сұрақты …-ға қоямын. |
моноблок, презентация |
||||||||||
Мағынаны тану Түсіну |
5 мин |
Сурет қиықтарын таратады. 72-бет 1-т-ма:Диалогті оқып, досыңмен сөйлес |
Топқа бөлінеді. О ÷ О |
сурет қиықтары, Оқулық. Қазақ тілі. 2- сынып. А.Қайырбекова. Алматы «Атамұра» 2013 |
||||||||||
Қолдану |
18 мин |
72-бет 2-т-ма Формативті бағалау жүргізу. Қолпаштау. Жаттығу жұмыстарын ұйымдастырады. 74-бет 5-т-ма/қазақшаға аудару 74-бет 6-т-ма/сөзжұмбақты шешу |
Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі. Оқушылар өзін, жұбын тексереді. Жұмыс дәптері б/ша жұмыс Ең жоғары ұпай саны – 24 5 балдық шкаладағы бағаның сипаты 5 ұпай – үздік 4 ұпай – жақсы 3 ұпай – қанағаттандырылған 2 ұпай – қанағат |
Критериалды бағалау Ұпайды мектеп бағасына айналдыру шкаласы
|
||||||||||
Талдау |
8 |
Жұмбақ оқу. 73-бет 4-т-ма |
Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды. |
|||||||||||
Жинақтау |
5 мин |
Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. «Ойындар» туралы түсініктерін қағаз бетіне түсіреді. |
Әр топ постер дайындайды,қорғайды. |
Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары |
||||||||||
Бағалау |
3 мин |
Оқушылардың бағалауын тыңдайды. Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. Эссе жазу |
Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды. Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі. |
стикерлер |