6 санының құрамы.

0
1117

38 сабақ.

Сабақтың тақырыбы: 6 санының құрамы.

Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға 6 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру, теңдіктер құруға, сандарды салыстыруға үйрету.

2. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту, қосу және азайту амалдарының өзара байланысы негізінде логикалық ойларын дамыту.

3. Есепті күнделікті өмірде қолданып, қиындықты жеңе білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ- жауап, логикалық тапсырма.

Көрнекілігі: суреттер, оқулық, сызба.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Психологиялық дайындық:

«1» деген – жаман баға, Алады оны жаман бала. «2» деген – нашар баға, Інішегім нашарлама. «3» деген – орта баға, Сапасы да орта ғана. «4» деген – жақсы баға, Алады оны жақсы бала, 5» деген – үздік баға, Оқитын бол үздік қана!

ІІІ. Тірек білімдерін жетілдіру.

Салыстыру. «Қай топ шапшаң?»

5см. * 4 см. 4см. * 3см. 2см * 4см

4см. * 3см. 6 см * 5см. 1см. * 5см.

6см. * 5см 2см * 1см 3см * 6см.

ІV.Жаңа сабақты меңгеру. №1 -64 бет түсіндіру.

№2 тапсырманың суреті бойынша оқушыларды есеп шығаруға дайындау жұмысы жүргізіледі. «Суретте не салынғанын айтындар. Сөреде неше кітап тұр? Қанша кітапты алды? Суретке сұрақ ойландар. Сұраққа жауап беру үшін карточкалардан өрнек құрастырындар. Оның мәнін табындар. Сұраққа жауап беріндер. Сендер неге «азайту» амалы-мен өрнек құрастырдындар?

№3 дәптерге орындау.

№4 тапсырма 5 пен 6 сандарынын құрамын бекітуге арналған .

IV.Сергіту сәті

Әдемі әтеш,

Танатпай тұрды.

Ойқастанып жүрді.

Жан -жағына қарады,

Айдары тарады.

Бүкіл елді оятты.

V.Дәптермен жұмыс №1,2 -5 бет

VI. «Кім тапқыр?» ойыны. №4-6 бет /тақтаға шығып орындауға болады/

VI VIІ. Логикалық тапсырма. №5-65 бет)

Қыздардың есімдері кім?

Жауабы: 1-Әлия, 2-Алма, 3- Нұргүл

VIІІ. Сабақты қорытындылау.