Тақырыбы: 52. Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті.
Мақсаты: Үш амалдан тұратын жақсашы бар өрнектерде алдымен жақша
ішіндегі амалдар орындалады, ретімен көбейту мен бөлу
амалдары, қосу мен азайту екенін ұғындыру. Ой өрісін, есте
сақтауын дамыту, алғыр болуға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Оқыту әдісі: түсіндіру.
Көрнекіліктер: – кесте – сызба.
Сабақтың барысы:
1.Психологиялық икем.
2. Үй тапсырмасы № 4 – 90 бет № 10 – 91 бет
= 800 = 178 1) 18 қосу
= 444 = 400 2) 2 азайту
= 212 = 506 3) 18 қосу
4) 40 азайту
5) 20 қосу
3. Сабақ тақырыбы мен мақсаты хабарланады.
№1
А) 8 : ( 5:5+1)=4 ә) (26-(6*4) *2=4
№ 2 Қалып қойған амалдардың таңбаларын ата:
2+2:2 = 1 2:2*2= 2 2:2+2:2 =2
2:2+2 =3 2*2+2:2=3 2:2+2+2=5
№ 3 Амалдардың орындалу ретін сақтай отыры, есепте:
10-(6*5)+20=90 80:8*6-33=27 (625-225):4+348= 448
30*3-(40+25)=25 4*100+36:9=404 900:9+(500:10)=150
№ 4 ауызша есептеу.
№ 6 салыстыр ( өзіндік жұмыс)
№ 7 сынық сызық сыз. 4см 6см 7см 3см
Есепті шығар.
№ 9
Ш: 5*3=15 (5*3)-3*3=6
3*3=9
15-9=6 артық
№ 10 1) ш: 64+15=79 2) ш: 18+9=27
Ж: 79 адам 27+18=45
18+(18+9)+45=90
Ж: барлығы 90 дәптер
Рефлексия
Үйге тапсырма: № 8 – 92 бет, № 12 – 93 бет, № 11 – 93 бет.