№75-13. Тақырып:Өзіндік жұмыс

0
84
информатика

Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері :Оқушы білмесе қорыту, теңдеуді шешуге үйрету. Ойлау, есептеу, дұрыс жазуға дағдыландыру. Алған білімін тиянақтай айырып, ойлауға, ойын қорытуға баулу.

Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: Суреттер, дид. матер.

Сабақ түрі: Қорыту.Сөздік қормен жұмыс: Теңдеу, теңдік өрнек

Сабақ жоспары:Ұйымдастыру.Өткенді сұрау. Жаңа сабақ. Кіріспе, қорыту, есептеу. Пысықтау жаттығулары. Қорыту

Сабақ барысы: Ұйымдастыру. Өткенді сұрау1:№ 5,133. 2)түсіндіріп шығару

Өзіндік жұмыс: А)кіріспе. Фигураларды ата

1.санды теңдіктер 2.санды теңсіздіктер

(80-50)+6=36 30+6 40-10

80+5=85 30+10 60+40

40+20 80-30

3.Санды өрнектер: 4.Әріпті өрнектер

(80-50)+6 (а+9)+20

30+(9-5) х+(50-20)

(70-40)+а

5.теңдеулер

9+х=29 х-20=9 30+х=36

Пысықтау:1)№3

Сызғыш-52 ш:52+(52-30)=74

Қарындаш-? 30m арзан ж:74

2)өрнекті жаз, мәнін тап

8+(40-20)=28

а+(30-10) а=9 9+(30-10)=29

3)Мәндерін тап.10+4=14 14-4=10 10+6=16 16-6=10 9+5=14 14-5=9 11+5=16 16-5=11 8+6=14 14-6=8 12+4=16 16-4=12

Сабақты қорытындылау, бағалау: Бағалау. Жеке оқушыларға шығармашылық тапсырма беру: Топтау

Үйге тапсырма:қайталау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь