52. Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті.

0
47
литература

Тақырыбы: 52. Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті.

Мақсаты: Үш амалдан тұратын жақсашы бар өрнектерде алдымен жақша

ішіндегі амалдар орындалады, ретімен көбейту мен бөлу

амалдары, қосу мен азайту екенін ұғындыру. Ой өрісін, есте

сақтауын дамыту, алғыр болуға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: аралас сабақ.

Оқыту әдісі: түсіндіру.

Көрнекіліктер: – кесте – сызба.

Сабақтың барысы:

1.Психологиялық икем.

2. Үй тапсырмасы № 4 – 90 бет № 10 – 91 бет

= 800 = 178 1) 18 қосу

= 444 = 400 2) 2 азайту

= 212 = 506 3) 18 қосу

4) 40 азайту

5) 20 қосу

3. Сабақ тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

№1

А) 8 : ( 5:5+1)=4 ә) (26-(6*4) *2=4

№ 2 Қалып қойған амалдардың таңбаларын ата:

2+2:2 = 1 2:2*2= 2 2:2+2:2 =2

2:2+2 =3 2*2+2:2=3 2:2+2+2=5

№ 3 Амалдардың орындалу ретін сақтай отыры, есепте:

10-(6*5)+20=90 80:8*6-33=27 (625-225):4+348= 448

30*3-(40+25)=25 4*100+36:9=404 900:9+(500:10)=150

№ 4 ауызша есептеу.

№ 6 салыстыр ( өзіндік жұмыс)

№ 7 сынық сызық сыз. 4см 6см 7см 3см

Есепті шығар.

№ 9

Ш: 5*3=15 (5*3)-3*3=6

3*3=9

15-9=6 артық

№ 10 1) ш: 64+15=79 2) ш: 18+9=27

Ж: 79 адам 27+18=45

18+(18+9)+45=90

Ж: барлығы 90 дәптер

Рефлексия

Үйге тапсырма: № 8 – 92 бет, № 12 – 93 бет, № 11 – 93 бет.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь