18-сабақ.
Сабақтың тақырыбы: Санды өрнектерді салыстыру
Мақсаты: Санды өрнектерді салыстыру және мәнін табу барысында есептеу тәсілдерін қолдануға жаттықтыру; көпбұрыштың төртбұрыштарын тік бұрышпен салыстыруды, есеп құрастыру және шығаруды пысықтау; екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға және салыстыруға машықтандыра түсу.
I.Ұйымдастыру сәті.
II.Тірек білімді еске түсіру.
А)«Үйдің нөмірін тап » ойыны
Өрнектердің мәндерін табу арқылы нөмірлерін анықтаңдар және ретімен санап шық.
Табылған сандардың көршілерін атау. Қосу мен азайтудың компоненттерін дұрыс қолдануға байланысты жұмыстар жүргізу.
№1.Мұғалім басшылығымен ауызша орындау. Теңдеуді сынап көру тәсіліменшешу барысында есептеулер жүргізу біліміне машықтандыру.
III.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Оқулықпен жұмыс
№2.Жұмыстың бірінші кезеңі талдауретінде өтеді, оқушылар оқулық сұрақтарына жауап береді.Санды өрнектерді салыстыру ерекшеліктері туралы қорытынды жасайды.
№3. Бекіту жұмысы. Жазуларды орындау. Өзара тексеру. Қателерді талдау.
№4. «Сандарды тап»ойыны.
№5.А)нұсқасын ауызша орындап, Ә) нұсқасын құру және шығару ұсынылады.Өзара тексеру, шығару нұсқаларын талқылау, кеткен қателерді талдау жұмыстары жүргізіледі.
№6. Топпен жұмыс.Уақыт 2-3 минут. Оқушылар жеке парақ қағазға тапсырманы кескіндеп орындайды. Оқулық сұрақтарына жауап береді.Өз жұмыстарын ортаға салып, көрсетіп береді.
Рефлексия.
Ойын: «Теңге алу»
Қазақтың ұлттық ойындарының бірі – теңге алу. Сандыөрнектері бар теңгелерді жиып ал.Өзара салыстыр.