Сабақтың тақырыбы: Дананың ойыншықтары

0
856
изучение информатики

Сабақтың мақсаты: Сөйлеу барысында сөйлемді дұрыс құра білуге үйрету.

Жетістік критерийлер:

С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : «Синквейін», «Сауал алу» әдістері

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер

1.Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин

Амандасады.

Психологиялық дайындық.

Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.

-Бүгін сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

Ыстық орындық: Мен …жақсы көремін.

Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

3 мин

Ойыншықтар атуын қайталату:

Машина аю қонжық

Доп қуыршақ қоян

Текше секіртпе

Оқушылар тез жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі:

Мен сұрақты …-ға қоямын.

Бұл не?

моноблок, презентация

Мағынаны тану

Түсіну

5 мин

Сурет қиықтарын таратады.

72-бет 2 – т-ма:Сөз тіркестерін жасап айту: Бір доп

Әдемі доп

Қызыл доп т.с.с.

Формативті бағалау жүргізу.

Топқа бөлінеді.

Топ ішіндегі міндеттерін бөліп алу

О ÷ О

сурет қиықтары,

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Қолдану

18 мин

75-бет 3-т-ма

Жаңылтпашты тез оқу:

Жатта тақпақ,

Жатта тақ-тақ.

Қолпаштау.

Жаттығу жұмыстарын ұйымдастырады.

75-бет 4-т-ма.

75-бет 5-т-ма.

Қуыршақ сөзіне синквейн жаздырту.

Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды.

75-бет 3-т-ма

Оқушы өзі оқиды, түсінеді, тез оқиды

Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

Жұмыс дәптері б/ша жұмыс

Синквейн схемасы:

5жолды:

1.Не?/1 сөз

2.Қандай?/2 сөз

3.Не істеймін?/3 сөз

4.Сөйлем/4 сөз

5. Ұқсас сөз

/синоним сөз

Талдау

4

Тақта б/ша ережені сақтауды еске түсіру.

Сауал алу әдісі:

76-бет 6-т-ма

Бір оқушы екінші оқушыға сұрақ қояды. Екінші оқушы түстерді еске түсіреді.Дұрыс жауап берсе,тақтаға шығып,жазады.

микрофон

Интербелсенді тақта

Жинақтау

9 мин

Қалыптастырушы

(формативті немесе ағымдағы) бағалау

Тақырып бойынша әр топ постер дайындайды,қорғайды.

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары

Бағалау

3 мин

Оқушылардың бағалауын тыңдайды.

Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. Эссе жазу

Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі.

Түрлі-түсті карточка:

Көк –көңіл-күйім нашар,

жасыл – жақсы