Сабақтың атауы: Құрылысшы

0
46
анимация

Айы , күні

11.09.

4-сынып

Сабақтың атауы:

Құрылысшы

Мақсаты:

Мәнерлеп оқуға үйрету,сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту, оқушыларды өзара қарым-қатынасқа түсіру.

Оқу нәтижесі:

үйренеді:

бірлескен жұмысқа;

топ арасындағы ынтымақтастыққа;

ұжымдық жауапкершілікке;

Әдіс тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;+

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+

Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалану;+

Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Дереккөздер:

Ноутбук, слайд, карточкалар,

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Тренинг «Карниз»

2.Топқа бөліну

3.Мәтінмен жұмыс. Екі топ мәнерлеп оқиды, бір-бірін бағалайды.

4.Сұрақтарға ауызша жауап беру.

Өлеңді кезекпен оқу.

5.3-жаттығуды тақтада, дәптерде топтар кезекпен орындайды.

6. Жаңа танысқан сөздерді қайталау.

7.Сабақты бекіту.

8. үйге тапсырма алу.

9. Бағалау.

Мамандық суреттеріне байланысты «Миға шабуыл» (сұрақ-жауап) -.«Бұл кім?»-сурет бойынша анықтау

Қызығушылықтарын ояту. Слайдты көру. Мамандықтардың көптүрлілігіне назар аудару.

Жаңа сөздермен танысу:

Аулайды – ловит

Сауады – доит

Тігеді-шьет

Ән айтады-поет

Үй салады-строит

Билейді-танцует

Құрылысшы-строитель

ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту.

7.Жаңа сабақ бойынша шығармашылық тапсырма:

Құрылысшы

Диастың әкесі – құрылысшы. Ол үлкен құрылыста жұмыс істейді. Құрылысшылар биік үйлер, мектептер, балабақшалар салады. Диастың әкесі жұмысты жақсы істейді. Ол 30жаста. Аты – Марат… фамилиясы – Айдаров. Менің де құрылысшы болғым келеді.

Тапсырма:

1. Мәтінді түсініп оқы, түсінгенінді айт.

2. Мына сөйлемдерді қай топ тез аударады:

Құрылысшы.

Құрылысшы салды.

Құрылысшы үй салды.

Құрылысшы көп үй салды.

Құрылысшы көп жақсы үй салды.

Осы « Құрылысшы» деген сөзден жаңа сөздер құру: құр, ұр, құл, құс, қыс, ыс, шұлық, сұлқ, шыр, құры, қыр, шық, қыр, қыл, қыш, қылыш, қысыл, құрылыс, ұрыс, ырыс, сырық, сұр, ұршық, сырық, сұлы,ұш, ұл,ұлыс, сұқ, ұры, ұшық, сық, сылы,

Топқа бөлу:

Түсті стиктермен 2 топқа бөліну: мамандықтар мен ет тағамдары

Тапсырмалар:

Тапсырма № 1

Құрылысшы сөзін септеу.

Тапсырма № 2 (Инклюзивті оқыту)

Үлгерімі төмен оқушыға»Қ» әрпіне байланысты сөзжұмбақ шешу.

Сергіту сәті

Музыкалық сергіту сәті

Үйге тапсырма

«Мамандықтар» ассоциациясын жасау, жаңа сөздерді жаттау.

Мамандықтар

Рефлексия

Даналық ағашы

Бағалау:

Критерийлер бойынша өзара бағалау.

Критерийлер:

Мәнерлеп оқу;

Түсінгенін айта білу;

Сауатты жазу;

Бір-бірін тыңдау;

Белсенді болу;

Уақытты бағалау;

Тәртіп бұзбау.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь