Сабақ № 96 Тақырыбы: «Қазақ тілі кабинетінде»

0
21
литература

Оқыту мақсаты: Оқушыларға тақырып бойынша түсінік беру және өткен сабақтағы білімдерін ұштастырып, тапсырмаларды орындау

Күтілетін нәтиже:

Сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлемдер құрай алады.

Өз ойларын жеткізеді.

Грамматикалық тапсырмаларды орындайды.

Кезең

Уақыт

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Модуль

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин.

«Шаттық шеңбері»

Амандасу, түгендеу,топқа бөлу.

Психологиялық дайындық: оқушыларды шеңберге шақырады.

Топқа бөлінеді.

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Ата-ананы құрметтеп

Бас иеміз біз.

ОмОЖТ

Білу

Кіріспе бөлімі

3 мин.

«серпілген доп»

Үйге берілген тапсырманы тексеру.

Оқушылар допты бір-біріне лақтырып,сөздің аудармасын сұрайды.

Мадақтау

ОмОЖТ ОүБОБ

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

3 мин.

Сурет арқылы тақырыпқа шығу:

  1. Балалар қалай ойлайсыңдар,осы суретте қандай оқу кабинеті суреттелген?

Дұрыс,ендеше сабақ тақырыбымыз қандай?

Суретпен жұмыс істейді,сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

СТОү

ОмОЖТ

Түсіну

Мағынаны тану

15 мин

Мәтінмен жұмыс

«Серпілген сауал» әдісі

1.Аудиотаспада мәтінді ұсынып, тыңдатады.

2. Топ ішінде талқылап,басқа топқа мәтін мазмұнына сай жоғары дәрежелі сұрақтар қояды.

.

Мәтінді мұқият тыңдайды.

Мәтінді оқып, таныс емес сөздері бойынша сөздік құрастырыңыз.

Оқушылар топ арасында диалогқа түседі.

Екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалау

СТОү ТжДБО,

ОмОЖТ ОүБОБ

Сергіту сәті

2 мин

Моноблок немесе интербелсенді тақта

мұғаліммен бірге жаттығу жасау.

Интербелсенді тақтадан немесе моноблоктан қимылды қайталап отырады.Шынығып, сергіп қалады.

ОЖЕСО

Қолдану

6 мин

Үлестірмелі материал

Әр топқа үлестірмелі материалдарды беріп, тапсырманы түсіндіреді. Топтарды бақылайды.

1.Сөздерді топтастырып жазады

Кім?

Не?

2.Сөйлемдерді дұрыс құрыңдар.Сөйлемдерге сұрақтар қойып,жауап беріңдер.

Екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалау

ОЖЕСО

ОБжК

ОүБОБ

Талдау

Флипчарт қағазы, маркер

Флипчартқа тақырыпқа сай постер салады.

топтар ортаға шығып өздерінің жұмыстарын қорғайды.

ОмОЖТ

ТжДБО

ОБжК

ОүБОБ

Синтез

«Саяхат» ойыны.

Топ ішінде рөлдерге бөлініп, диалог құрастыру

Казақ тілі кабинетінін гид рөлін орындау

Қолпаштау, шапалақ ұру

ТжДБО,

СТОү

ОБжК

ОүБОБ

Бағалау

Үй тапсырмасы

« Insert » таблицасы

Күнделік

Мен нені білемін? Нені білгім келеді? Не білдім?

Қорытындылайды,бағалайды.

Қазақ тілі кабинеті туралы шағын эссе жазып келу.

«Insert» таблицаны толтыру

Сабақтан алған әсерін смайлик арқылы білдіреді.

ОүБОБ

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь