«Қай күн?» ойыны. Реттік сан есім.

0
851

Сабақтың тақырыбы: «Қай күн?» ойыны. Реттік сан есім.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

сан есім мен реттік сан есімді түсіндіру, сауатты сөйлеу

мен жазуға үйрету;

б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,

қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сөйлесу

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: реттік сан есімді меңгеру, уақытты бағалай білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

1 – тапсырма (мақал – мәтелдерді жаттау). Болжалдық сан есімдерге 5 сөйлем құрау.

Қатемен жұмыс.

ІІІ. Жаңа сабақ

1 – тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер.

2 – тапсырма. Диалогты оқып, өзара сөйлесіңдер. Реттік сан есімдерді табыңдар.

3 – тапсырма. Сөйлемдерді оқу арқылы «Қай күн?» ойынын ойнаңдар.

Өз ойларыңды білдіріңдер.

1. Дүйсенбі – ең ауыр күн, себебі … .

2. Сейсенбі – ең жеңіл күн, себебі … .

3. Сәрсенбі – сәтті күн, себебі … .

4. Бейсенбі – спорт күні, себебі … .

5. Жұма – қасиетті күн, себебі … .

6. Сенбі – тазалық күні, себебі … .

7. Жексенбі – демалыс күні, себебі … .

Ережемен жұмыс

Сан есім – заттың санын, мөлшерін білдіретін сөз табы. Сұрағы: қанша? неше?

Реттік сан есім: бірінші, екінші, оныншы, алтыншы, т.б.

Жұрнақтары: -ыншы, -інші, -ншы, -нші. Сұрағы: нешінші?

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту

V. Үйге тапсырма

Уақыт өлшемдері туралы сөзжұмбақ құрау.

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау

VІІ. Сабақты қорытындылау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь