Сабақ № 94 Тақырыбы: «Оқу құралдары»

0
85
программирование

Оқыту мақсаты: тақырыпқа байланысты сөздермен таныстыружіктік, өздік есімдіктерді қайталау

Күтілетін нәтиже:

Сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлемдер құрай алады.

Өз ойларын жеткізеді.

Грамматикалық тапсырмаларды орындайды.

Кезең

Уақыт

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Модуль

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин.

Топқа бөлу

Психологиялық ахуал туғызу

Амандасу, түгендеу.оқушыларды 1-3 санау арқылы топқа бөлу.

2.Психологиялық дайындық: сабақ алдында бір-бірімізге сәтілік тілейміз.

Оқушылар 1-3 санау бойынша топтасады.

Оқушылар жақсы тілектер айтады.

ОмОЖТ

ОЖЕСО

Білу

Кіріспе бөлімі

3 мин.

«Алтын балық» әдісі

Үйге берілген мақал-мәтелдерді тексеру.

Бір-бір оқушыдан ортаға шығып, орындыққа отырып, жаттаған мақалын айтады.

Мадақтау

ОЖЕСО

СТОү

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

3 мин.

сандық

Әр топтан бір оқушыдан шақырады.

Осы аттарды біз қалай атаймыз.

Сонымен сабақтың тақырыбымыз қалай болды?

Сандықтың ішінен заттарды алып қалған балаларға көрсетеді.

Тақырыпқа шығады

СТОү

ОмОЖ

АКТ

Түсіну

Мағынаны тану

10 мин

Сөздік банкісі

Мәтінмен жұмыс

«Карусель» әдісі

Сөздер банкісі әдісі арқылы жаңа сөздермен таныстыру

Мәтінді мәнерлеп оқу,түсінгендерін топ ішінде талқылау, «Карусель» әдісі бойынша мәтінді түсінгендерін тексеру.

Бір шеңберден екінші шеңберге таныс емес сөздерді көшіреді

Жаңа сөздермен танысып, мағынасы мен аудармасын біледі.

Жұппен,топпен талқылайды.

Смайликпен бағалайды

СТОү

ТжДБО

ОЖЕСО

ТжДБО

ОБжК

СТОү

ОүБжОБ

Сергіту сәті

2 мин

Моноблок немесе интербелсенді тақта

Мульти кейіпкердің қимылын қайталап мұғаліммен бірге жаттығу жасау.

Оқушылар мұғаліммен бірге орындайды.

ОЖЕСО

Қолдану

14 мин

Флипчарт қағазы, маркер

Флипчартқа әр оқу затымен не істеуге болу мүмкіндігі салады. Әр топқа флипчарт, маркерлер таратылады.

Топта талқылап,флипчартқа постер салады.Әр топ шығып жауаптарын таңдайды..

Смайликпен бағалайды

СТОү

ОүБжОБ ТжДБО

ОБжК

Талдау

3

тапсырмалар

Әр топқа грамматикалық тапсырмаларды тарату

Берілген тапсырмаларды жазбаша орындайды, кілт арқылы тексереді.

Екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалау

ОүБжОБ

ОЖЕСО

Синтез

5

Синквейн әдісі

5 жол өлең құрастыру

Жарты парақ қағаз тарату

Парақшаларда орындайды

Оқушылар бір-бірін қолпаштайды

СТОү

ТжДБО

ОүБжОБ

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь