Сабақтың тақырыбы: Нан дастарқанға қалай келеді? Барыс септігі
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
барыс септігін түсіндіру, сауатты сөйлеу мен жазуға
үйрету;
б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,
қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, суреттермен жұмыс, топтық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, суреттер
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: барыс септігін меңгеру, нан туралы өз ойларын айта білу; Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
3 – тапсырма («Мамандықтар» мәтінін мазмұндау). 4 – тапсырма.
ІІІ. Жаңа сабақ
1 – тапсырма. «Нан дастарқанға қалай келеді?» мәтіні бойынша топтық жұмыс.
мәтінді оқиды
мәтін бойынша сұрақтар мен жоспар құрайды
мәтінді мазмұндайды
мәтіндегі тірек сөздерді табады.
суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді
2 – тапсырма. Нан туралы мақалдар мен нақыл сөздерді оқып, мағынасын түсіндіріңдер.
1. Еңбектің наны – тәтті,
Жалқаудың жаны – тәтті.
2. Ас атасы – нан.
3. Нан – қасиетті тағам.
4. Нанды қастерле!
3 – тапсырма. Төмендегі етістіктерді осы шақта жазыңдар.
4 – тапсырма. «Қайдан келдің, бауырсақ?» өлеңін рөлге бөліп оқыңдар.
Ережемен жұмыс
Барыс септігі
Сұрақтары: кімге? Неге? Қайда?
Жалғаулары: -ға, -ге,-қа,-ке,-а,-е;
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту
V. Үйге тапсырма
1 – тапсырма («Нан дастарқанға қалай келеді?» мәтінін мазмұндау)
2 – тапсырма (Нан туралы мақалдар мен нақыл сөздерді жаттау)
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау.
VІІ. Сабақты қорытындылау