Сабақтың тақырыбы: Күз. Сөз құрамы.
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
сөз құрамын түсіндіру, сауатты жазуға және сөйлеуге үйрету;
ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді
құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, кестемен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, кесте
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: сөз құрамын меңгеру, күз мезгілі туралы өз пікірін айта білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Ережені жатқа сұрау. «Күз» тақырыбында жазған әңгімелерін еске түсіру.
ІІІ. Жаңа сабақ
1 – тапсырма. Мәтінді оқып, қай жыл мезгіліндегі серуен екенін анықтаңдар.
2 – тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.
3 – тапсырма. Кесте бойынша сөйлем құраңдар.
Жыл мезгілі |
Айлар |
Күндер |
Түндер |
Ауа райы |
күз |
қыркүйек, қазан,қараша |
ұзарады |
қысқарады |
күн салқын, ауа дымқыл, аспан бұлтты, жаңбыр жиі жауады |
4 – тапсырма. Мына сөздерге жұрнақтар жалғау арқылы туынды түбір сөздер жасап
жазыңдар.
Ережемен жұмыс
Қазақ тілінің сөз құрамы түбір мен қосымшадан тұрады. Мысалы: жұмыс –шы-лар
Сөз құрамы: түбір + жұрнақ + жалғау
Сөздің бөлшектенбейтін бөлігі негізгі түбір деп аталады. Мысалы: көмек, т.б.
Негізгі түбірге сөз тудырушы жұрнақ жалғанса, ол туынды түбір деп аталады. Мысалы: көмек +ші, т.б.
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту.
V. Үйге тапсырма
«Күз мейрамдары» тақырыбында әңгіме жазу. 5 – тапсырма.
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау.
VІІ. Сабақты қорытындылау