№16-сабақ
Тақырыбы: Көпмүшелер.
Мақсаты:
• Көпмүше ұғымын енгізу, оларды есептер шығаруда қолдану;
• жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге
жетуге ұмтылуға, ізденімпаздыққа, еңбекке тәрбиелеу;
• әр оқушының алуан түрлі тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзыреттілігін дамыту.
САБАҚ БАРЫСЫ
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Үй жұмысын тексеру. №89, 90 оқушылардың дәптерлерінен тексеріледі. Осы кезде тақтаға 2 оқушы шығарып, тапсырма орындатуға болады.
а) б)
3.Ауызша есептеулер: 1) 0,32 2) (- 2)3 3) (- 0,2)1 4) 62 + 82 5) – 92 6) (- 10)2∙260 7) – 42 + 42 8) 4∙52 9) 26 10) – 42 + 460 11) 52 12) 43 13) (32)2 14) (0,4 – 0,1)2 15) – 82 16) – 49 + 72 17) 0,53
4. Жаңа сабақ. Тақтаға өрнектер жазылады. Оқушылар бірмүшелерді бір бағанға, бірмүше еместерін бір бағанға бөліп жазады.
3х(х + у)
ab +
3х(х + у) – көбейтінді бірақ бірмүше емес, неге? Көпмүше ұғымы енгізіледі.
ab + қосындысын көпмүше болама?
5. Жаңа сабақты бекіту:
А) Тапсырмалар: Көпмүше дәрежесін анықтаңдар:
а) –5х + 0,001 х8 + 300x6+1;
б) 0,8у2 – yl0+ 1.
в) х4у2 + у6 – 2х6 – 3ху5;
г) 8a2b + 3ab2-b4?
ә) оқулықтан есептер шығару №102, №103, №104 тақтаға шығарылады, №105(1,3), №113(1) оқушылар өздері орындайды.
6. Сабақты қорытындылау
7. Үйге тапсырма. №105, №113.
8. Бағалау