Көпмүшелер

0
13
литература

№16-сабақ

Тақырыбы: Көпмүшелер.

Мақсаты:

• Көпмүше ұғымын енгізу, оларды есептер шығаруда қолдану;

• жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге

жетуге ұмтылуға, ізденімпаздыққа, еңбекке тәрбиелеу;

• әр оқушының алуан түрлі тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзыреттілігін дамыту.

САБАҚ БАРЫСЫ

1. Ұйымдастыру бөлімі.

2. Үй жұмысын тексеру. №89, 90 оқушылардың дәптерлерінен тексеріледі. Осы кезде тақтаға 2 оқушы шығарып, тапсырма орындатуға болады.

а) б)

3.Ауызша есептеулер: 1) 0,32 2) (- 2)3 3) (- 0,2)1 4) 62 + 82 5) – 92 6) (- 10)2∙260 7) – 42 + 42 8) 4∙52 9) 26 10) – 42 + 460 11) 52 12) 43 13) (32)2 14) (0,4 – 0,1)2 15) – 82 16) – 49 + 72 17) 0,53

4. Жаңа сабақ. Тақтаға өрнектер жазылады. Оқушылар бірмүшелерді бір бағанға, бірмүше еместерін бір бағанға бөліп жазады.

3х(х + у)

ab +

3х(х + у) – көбейтінді бірақ бірмүше емес, неге? Көпмүше ұғымы енгізіледі.

ab + қосындысын көпмүше болама?

5. Жаңа сабақты бекіту:

А) Тапсырмалар: Көпмүше дәрежесін анықтаңдар:

а) 5х + 0,001 х8 + 300x6+1;

б) 0,8у2 – yl0+ 1.

в) х4у2 + у62х6 3ху5;

г) 8a2b + 3ab2-b4?

ә) оқулықтан есептер шығару №102, №103, №104 тақтаға шығарылады, №105(1,3), №113(1) оқушылар өздері орындайды.

6. Сабақты қорытындылау

7. Үйге тапсырма. №105, №113.

8. Бағалау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь