Оқыту мақсаты: Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым ірекеттерін жүйелі түрде қолданып, оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
Күтілетін нәтиже: топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым-қатынасты көрсету, жаңа модуль бойынша сөздерді белсендік сөздік қорында пайдалана алу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері : АКТ , ОмОЖТ (Диалог, «Көрші» стратегиясы, «Ойлан, тап», «Не артық», «Үздік мәнерлеп оқушы»), ТжДО
Оқушы:
А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажырата аламын, айта аламын.
В. Мен сөз тіркестерді құрастыра аламын кандай?сұрағына жауап бере аламын .
С. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын, бұй қолдана аламын.
Кезең |
Уақыт |
Ресурс тар |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Модуль |
Ұйымдастыру кезеңі |
2 мин. |
Шаттық шеңбері: Сурет қиықтары *Робот суреті * Машина *Қоян |
1. Амандасады. 2.Психологиялық дайындық 1Басқа тілдік атмосфераға енгізу.Сыныптағы оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуалды туғызады Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді. -Бүгін сынып түгел ме? -Сабаққа дайындық қандай дәрежеде? 2..Оқушыларды суреттер арқылы топқа бөледі |
Амансың ба,алтын күн! Амансың ба,көк аспан! Амансын ба,достарым! Сабағымызды бастайық Жамандықты тастайық! . |
Басбармақ |
ОЖТ СТОү,ОЖЕСО |
Білу Кіріспе бөлімі. Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырыпқа шығу |
2 мин |
Интерактивті тақта |
Слайд арқылы суреттер топтамасын көрсетеді: – Суреттерде не бейнеленген? -Осы суреттерді біріктіріп бір сөзбен қалай айтуға болады? Мұғалімнің қолында қызыл, көк, жасыл шарлар бар. – Менің қолымда шар бар, қандай шар туралы мен айтып тұмын? |
Оқушылар оз ойларын айтады, өзекті сұрақты шығарады. |
||
Түсіну Мағынаны тану
|
5 мин |
Флипчарт Маркерлер Шағын мәтіндер |
17 бет 1 тапсырма «Карусель» әдісінің ережесімен таныстырады, әр топқа мәтіндегі сөйлемдерді бөліп береді. |
Мәтін бойынша алгоритммен жұмыс орындайды:оқу, жаңа сөздерді табу, аудару, сөйлемді толық аудару, тақырыпты түсінеді |
ОЖТ, СТО, ОүБОБ |
|