II-токсан 22 сабақ. Тақырыбы: Қандай ойыншық.

0
76
изучение информатики

Оқыту мақсаты: Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым ірекеттерін жүйелі түрде қолданып, оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.

Күтілетін нәтиже: топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым-қатынасты көрсету, жаңа модуль бойынша сөздерді белсендік сөздік қорында пайдалана алу.

Сабақтың әдіс-тәсілдері : АКТ , ОмОЖТ (Диалог, «Көрші» стратегиясы, «Ойлан, тап», «Не артық», «Үздік мәнерлеп оқушы»), ТжДО

Оқушы:

А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажырата аламын, айта аламын.

В. Мен сөз тіркестерді құрастыра аламын кандай?сұрағына жауап бере аламын .

С. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын, бұй қолдана аламын.

Кезең

Уақыт

Ресурс тар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Модуль

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин.

Шаттық шеңбері:

Сурет қиықтары

*Робот суреті

* Машина

*Қоян

1. Амандасады.

2.Психологиялық дайындық

1Басқа тілдік атмосфераға енгізу.Сыныптағы оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуалды туғызады

Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.

-Бүгін сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

2..Оқушыларды суреттер арқылы топқа бөледі

Амансың ба,алтын күн!

Амансың ба,көк аспан!

Амансын ба,достарым!

Сабағымызды бастайық

Жамандықты тастайық!

.

Басбармақ

ОЖТ

СТОү,ОЖЕСО

Білу

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

2 мин

Интерактивті тақта

Слайд арқылы суреттер топтамасын көрсетеді:

– Суреттерде не бейнеленген?

-Осы суреттерді біріктіріп бір сөзбен қалай айтуға болады?

Мұғалімнің қолында қызыл, көк, жасыл шарлар бар.

– Менің қолымда шар бар, қандай шар туралы мен айтып тұмын?

Оқушылар оз ойларын айтады, өзекті сұрақты шығарады.

Түсіну

Мағынаны тану

5 мин

Флипчарт

Маркерлер

Шағын мәтіндер

17 бет 1 тапсырма «Карусель» әдісінің ережесімен таныстырады, әр топқа мәтіндегі сөйлемдерді бөліп береді.

Мәтін бойынша алгоритммен жұмыс орындайды:оқу, жаңа сөздерді табу, аудару, сөйлемді толық аудару, тақырыпты түсінеді

ОЖТ,

СТО, ОүБОБ

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь