Сабақтыс тақырыбы: Екі өрнектіс квадраттарыныс айырымы.
Сабақтыс мақсаты:
- Екі өрнектіс квадраттарыныс айырымыныс формуласын пайдаланып, ол формуланы өрнектерді ықшамдауда қолдана білу бейімділігін қалыптастыру.
- Көпмүшелерді көбейткіштерге көрсетілген формулаларды кері тәртіпке қолдана білу қабілетін қалыптастыру,оқушылардыс шығармашылық ізденісін, ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету;
- Есеп шешімін іздеу, қиындықты жесе білуге шапшасдылыққа, ізденпаздылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтыс әдісі: индуктивті (қарапайымнан күрделіге ауысу), сұрақ-жауап.
Сабақтыс көрнекілігі: Интерактивті тақта, кестелер.
Сабақтыс барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Өткен тақырыпты қайталау.
ІV. Жаса тақырыпты түсіндіру.
а-в екімүшесін а+в екімүшесіне көбейту ережесін қолданмыз,яғни бір інші мүшеніс әрбір мүшесін екінші мүшесін әрбір мүшесіне көбейтеміз.
(а-в)*(а+в)= а2+ав-ав-в2. Тесдіктіс ос жағындағы ұқсас мүшелерді біріктіріп, мына тесдікті аламыз:
(а+в)(а-в) =а2-в2
а2-в2 =(а+в)(а-в) (1).
1-мысал. 372-232=(37-23)(37+23)=14*60=840
2- мысал. тесдеу шешу t2 – 49 = t2 -72= (t-7)(t+7)=0
t-7=0 және t+7=0
t=7 t= – 7
Жауабы: -7;7
V. Бекіту сұрақтары:
Оқулықпен жұмыс. 152, 153(1,4,5,6), 154(3,4,5,6), 155(3,4), 156(3,4)
VІ. Үйге тапсырма. §8, 152(1,3,5,7), 153(2,3), 154(1,2), 155(1,2)
VІI. Шығармашылық тапсырма.
I Есептесдер.
а) 97*103; б) 95*97*103*105; в) 98*100*102;
г) (3-1)(3+1)(32+1)(34+1); д) (2+1)(22+1)(24+1)(28+1);
е) (а-в)(а+в)(а2+в2)(а4+в4); ж)(в+с)(в4+с4)(в2+с2)(в-с);
з) (а+в)(а2+в2)(а-в)+(а2-в2)+2а2в2.
II Салыстыру.
а) 43*47 және 452; б) 81*87 және 842;
в) 164*168 және 1672; г) 153*155*157 және 1553;
д) 232*233*236 және 2343; е) 132*138*254*258 және (135*256)2.
VІІІ. Сабақты қорытындылау. Түртіп алу технологиясы бойынша
Білемін |
Білдім |
Білгім келеді |