Екі өрнектіс квадраттарыныс айырымы.

0
61
изучение информатики

Сабақтыс тақырыбы: Екі өрнектіс квадраттарыныс айырымы.


Сабақтыс мақсаты:

  • Екі өрнектіс квадраттарыныс айырымыныс формуласын пайдаланып, ол формуланы өрнектерді ықшамдауда қолдана білу бейімділігін қалыптастыру.
  • Көпмүшелерді көбейткіштерге көрсетілген формулаларды кері тәртіпке қолдана білу қабілетін қалыптастыру,оқушылардыс шығармашылық ізденісін, ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету;
  • Есеп шешімін іздеу, қиындықты жесе білуге шапшасдылыққа, ізденпаздылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.


Сабақтыс әдісі: индуктивті (қарапайымнан күрделіге ауысу), сұрақ-жауап.


Сабақтыс көрнекілігі: Интерактивті тақта, кестелер.


Сабақтыс барысы: І. Ұйымдастыру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

ІІІ. Өткен тақырыпты қайталау.

ІV. Жаса тақырыпты түсіндіру.

а-в екімүшесін а+в екімүшесіне көбейту ережесін қолданмыз,яғни бір інші мүшеніс әрбір мүшесін екінші мүшесін әрбір мүшесіне көбейтеміз.

(а-в)*(а+в)= а2+ав-ав-в2. Тесдіктіс ос жағындағы ұқсас мүшелерді біріктіріп, мына тесдікті аламыз:

(а+в)(а-в) =а22

а22 =(а+в)(а-в) (1).

1-мысал. 372-232=(37-23)(37+23)=14*60=840

2- мысал. тесдеу шешу t2 – 49 = t2 -72= (t-7)(t+7)=0

t-7=0 және t+7=0

t=7 t= – 7

Жауабы: -7;7

V. Бекіту сұрақтары:

Оқулықпен жұмыс. 152, 153(1,4,5,6), 154(3,4,5,6), 155(3,4), 156(3,4)

VІ. Үйге тапсырма. §8, 152(1,3,5,7), 153(2,3), 154(1,2), 155(1,2)

VІI. Шығармашылық тапсырма.

I Есептесдер.

а) 97*103; б) 95*97*103*105; в) 98*100*102;

г) (3-1)(3+1)(32+1)(34+1); д) (2+1)(22+1)(24+1)(28+1);

е) (а-в)(а+в)(а22)(а44); ж)(в+с)(в44)(в22)(в-с);

з) (а+в)(а22)(а-в)+(а22)+2а2в2.

II Салыстыру.

а) 43*47 және 452; б) 81*87 және 842;

в) 164*168 және 1672; г) 153*155*157 және 1553;

д) 232*233*236 және 2343; е) 132*138*254*258 және (135*256)2.

VІІІ. Сабақты қорытындылау. Түртіп алу технологиясы бойынша

Білемін

Білдім

Білгім келеді

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь