Бір үйде біз нешеуміз? Жекеше, көпше түрлері

0
20
информатика

Сабақтың тақырыбы: Бір үйде біз нешеуміз? Жекеше, көпше түрлері

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

буын үндестігін түсіндіру, сауатты жазуға және сөйлеуге үйрету;

ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді

құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, суреттер

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: буын үндестігін меңгеру, отбасы жөнінде өз пікірін айта білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Менің болашақтағы пәтерім» тақырыбында жазған әңгімелерін тексеру.

ІІІ. Жаңа сабақ

1-тапсырма. «Бір үйде біз нешеуміз?» өлеңін оқып, аудару.

Бір үйде біз нешеуміз?

Кел, санайық екеуіміз.

Бас бармақ – әкем,

Балаң үйрек – шешем,

Ортан терек – ағам.

Шылдыр шүмек – мен,

Кішкентай бөбек – сен.

Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз бесеуміз. (А.Сопыбеков)

2 – тапсырма. Диалогты оқып, толықтырыңдар.

3 – тапсырма. Сөйлемдер құрастырыңдар.

… ым … . Менің -ңда

Менің Сенің отбасы … – нда

… ім … . Оның – мда

Ережемен жұмыс

Тәуелдік жалғауы

І жақ. Менің –ым, -ім, -м Біздің – ымыз, -іміз, -мыз, -міз

ІІ ж. Сенің -ың, -ің, -ң Сендердің -ың, -ің, -ң

Сіздің – ыңыз, -іңіз, Сіздердің -ыңыз, -іңіз, -ңыз, -ңіз

– ңыз, -ңіз

ІІІ ж. Оның -сы, -сі, -ы, -і Олардың -сы, -сі, -ы, -і

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту.

V. Үйге тапсырма

1 – тапсырма (Өлеңді жаттау)

4 – тапсырма (Деңгейлік тапсырмаларды орындау)

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау.

VІІ. Сабақты қорытындылау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь