Денсаулық елінде. Жалғаулық шылулар.

0
10
информация

Сабақтың тақырыбы: Денсаулық елінде. Жалғаулық шылулар.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

жалғаулық шылауларды түсіндіру, сауатты сөйлеу мен жазуға

үйрету;

б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,

қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сөйлесу, деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, суреттер

Пәнаралық байланыс: орыс тілі, биология

Күтілетін нәтиже: жалғаулық шылауды меңгеру, аурухана туралы айта білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

1-тапсырма («Денсаулыққа пайдалы кеңестер» мәтінін мазмұндау)

Демеулік шылауларға 6 сөйлем құрау.

ІІІ. Жаңа сабақ

1 – тапсырма. Диалогты оқып, өзара сөйлесіңдер.

2 – тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар.

ІІІ деңгей.

1. Қай жерің ауырады? Сөйлесу құрастырыңдар.

2. Берілген сөйлемдерден жалғаулық шылауларды табыңдар.

ІІ деңгей.

1. «Аурухана» тақырыбына сұхбат дайындаңдар (керекті сөздер:тіркеу орны, қан қысымы,

қызуды өлшеу)

2. Берілген сөйлемдерден жалғаулық шылауларды тауып, морф. талдау жасаңдар.

І деңгей.

1. Денсаулықты не үшін сақтау керек? Өз ойларыңды жазыңдар.

2. Берілген жалғаулық шылауларды қолданып, сөйлем құраңдар.

Ережемен жұмыс

Жалғаулық шылау

1. Ыңғайлас жалғаулық: мен, бен, пен, т.б. 5. Кезектес жалғаулық: бірде, біресе

2. Қарсылықты жалғаулық: бірақ, алайда, т.б. кейде, т.б.

3. Себеп – салдар жалғаулық: себебі, өйткені, т.б. 6. Шартты жалғаулық: егер

4. Талғаулы жалғаулық: не, немесе, т.б.

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту

V. Үйге тапсырма

«Дәрігердің міндеті» тақырыбына әңгіме жазу. 3 – тапсырма.

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау

VІІ. Сабақты қорытындылау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь