Қайталау «4,5 топтың негізгі топшасындағы элементтердің құрылысы, қасиеттерің алынуы, қолданылуы»

0
122

Тақырыбы

Қайталау «4,5 топтың негізгі топшасындағы элементтердің құрылысы, қасиеттерің алынуы, қолданылуы»

уақыты

Білімділік мақсаты:

дамытушылық:

тәрбиелік:

4,5 топтың негізгі топшасындағы элементтердің құрылысы, қасиеттерің алынуы, қолданылуы туралы алған білімдерін қайталау;

берілген қосылыстардың формуласын құрастыру, химиялық реакция теңдеулерін құру,түсіндіре білу білім-біліктілік, дағдысын жетілдіру талдау,қорытындылау біліктіліктерін дамыту;

сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақ типі:

Қайталау сабағы

Сабақ өткізілу түрі:

11- ЕТЖ -1 жұмыс орындау,. Фронталды сұрақтар,өзара тексеру,қатемен жұмыс істеу.

Құралдар мен реактивтер:

Кітап, дәптер, интерактивті тақта,видеофрагмент көрсету 11-ППР-1

Ұйымдастыру

кезеңі:

( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. )

– сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

– оқушыларды психологи ялық дайындау.

Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету .

1-2

Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:

1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.

Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.Білімді жаңғырту. (Актуализация )

Білімділік міндеттері: .

-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.

-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;

– оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

2.Оқыту проблемалары

Қайталау:

1.Білімді жаңғырту:

  • Фронталды әңгімелесу:

Қандай бейметалдарды білесіңдер ?

Олар ХЭПЖ қай бөлігінде орналасқан ?

Бейметалдар периодтарда қалай орналасқан ?

Көміртек пен азот қай топ,қай периодта орналасқан ?

Көміртек пен азот тың электрон дық формул асын жазыңдар .

Көміртек пен азот қандай тотығу дәрежесіне ие ?

Көміртек пен азот тың қандай қосылыстарын білесіңдер ?

Азот қосылыстарында неге үш валентті ?

Көміртек пен азот тың қандай тұз түзбейтін қандай оксидтерін білесіңдер ?

Көміртек пен азот тың физи калық және хими ялық қасиеттері қандай ?

А зот тың техник ада алынуы оның қандай қасиетіне негізделген ?

Противогаз дың жұмыс істеу принцип көміртектің қандай қасетіне негізделген ?

М олекул алық азот қалыпты жағдайда не себебті инертті ?

3-4

Материалды қайталау кезеңі:

Білімділік міндеттері:

Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;

– оқушылардың білімді қабылдауына,алған білімнен қорытынды шығаруға,жүйелеуге қажетті түрлі әдіс –тәсілдерді үйрету;

– оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы;

-берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға ,түсініктерді ,заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау. 1. Бақылау жұмысы бойынша қатемен жұмыс: 2.Материалды қайталау: . 11-ППР-1 жұмыс істеу

14,15

Білімді қорытындылау және жүйелеу:

-тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;

-оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау;

1.Білімдерін өзара тексеру – жұптасып жұмыс істеу: химиялық қасиеттері бойынша сұрақтар.

2. 10- ЕТЖ -1 жұмыс істеу. № 10-33, 10-35, 10-65 ( 206 бет)

3-5

Үй тапсырмасын беру кезеңі:

Білімділік міндеттері:

-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету

1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.

2.Дәптерге жазғандарын тексеру .

Үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру:дәптерге жазба жұмысын орындау;

Параграф 8.1-8.13. -қайталау

1-2

Сабақ қоры-тындысын шығару кезеңі.

– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою.

1-2

Р ефлекси я кезеңі :

Білімділік міндеттері:

оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.

-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету.

Сабақта не үйрендіңдер? Сабақтың қай кезеңі көбірек ұнады?

1-2

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь