Тақырыбы |
Қайталау «4,5 топтың негізгі топшасындағы элементтердің құрылысы, қасиеттерің алынуы, қолданылуы»
|
уақыты |
Білімділік мақсаты: дамытушылық: тәрбиелік: |
4,5 топтың негізгі топшасындағы элементтердің құрылысы, қасиеттерің алынуы, қолданылуы туралы алған білімдерін қайталау; берілген қосылыстардың формуласын құрастыру, химиялық реакция теңдеулерін құру,түсіндіре білу білім-біліктілік, дағдысын жетілдіру талдау,қорытындылау біліктіліктерін дамыту; сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. |
|
Сабақ типі: |
Қайталау сабағы |
|
Сабақ өткізілу түрі: |
11- ЕТЖ -1 жұмыс орындау,. Фронталды сұрақтар,өзара тексеру,қатемен жұмыс істеу. |
|
Құралдар мен реактивтер: |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта,видеофрагмент көрсету 11-ППР-1 |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. ) – сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; – оқушыларды психологи ялық дайындау. Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету . |
1-2 |
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі: |
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.Білімді жаңғырту. (Актуализация ) Білімділік міндеттері: . -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары Қайталау: 1.Білімді жаңғырту:
Қандай бейметалдарды білесіңдер ? Олар ХЭПЖ қай бөлігінде орналасқан ? Бейметалдар периодтарда қалай орналасқан ? Көміртек пен азот қай топ,қай периодта орналасқан ? Көміртек пен азот тың электрон дық формул асын жазыңдар . Көміртек пен азот қандай тотығу дәрежесіне ие ? Көміртек пен азот тың қандай қосылыстарын білесіңдер ? Азот қосылыстарында неге үш валентті ? Көміртек пен азот тың қандай тұз түзбейтін қандай оксидтерін білесіңдер ? Көміртек пен азот тың физи калық және хими ялық қасиеттері қандай ? А зот тың техник ада алынуы оның қандай қасиетіне негізделген ? Противогаз дың жұмыс істеу принцип көміртектің қандай қасетіне негізделген ? М олекул алық азот қалыпты жағдайда не себебті инертті ? |
3-4 |
Материалды қайталау кезеңі:
|
Білімділік міндеттері: Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету; – оқушылардың білімді қабылдауына,алған білімнен қорытынды шығаруға,жүйелеуге қажетті түрлі әдіс –тәсілдерді үйрету; – оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы; -берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға ,түсініктерді ,заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау. 1. Бақылау жұмысы бойынша қатемен жұмыс: 2.Материалды қайталау: . 11-ППР-1 жұмыс істеу |
14,15 |
Білімді қорытындылау және жүйелеу: |
-тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу; -оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау; 1.Білімдерін өзара тексеру – жұптасып жұмыс істеу: химиялық қасиеттері бойынша сұрақтар. 2. 10- ЕТЖ -1 жұмыс істеу. № 10-33, 10-35, 10-65 ( 206 бет) |
3-5 |
Үй тапсырмасын беру кезеңі:
|
Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету 1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. 2.Дәптерге жазғандарын тексеру . Үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру:дәптерге жазба жұмысын орындау; Параграф 8.1-8.13. -қайталау |
1-2 |
Сабақ қоры-тындысын шығару кезеңі. |
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою. |
1-2 |
Р ефлекси я кезеңі : |
Білімділік міндеттері: – оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру. -оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету. Сабақта не үйрендіңдер? Сабақтың қай кезеңі көбірек ұнады? |
1-2 |