Аңсау. Антоним.

0
854

Сабақтың тақырыбы: Аңсау. Антоним.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

антонимді түсіндіру, сауатты жазуға және сөйлеуге үйрету;

ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді

құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, шығармашылық диктант

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, суреттер

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: антонимдерді меңгеру, аңсау жөнінде өз пікірін айта білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Оқу құралдары жайында шағын әңгіме жазу.

ІІІ. Жаңа сабақ

1-тапсырма. «Аңсау» мәтінін оқып, мазмұнын айтып беріңдер.

Антоним болатын сөзді табыңдар.

2 – тапсырма. Сөйлесуді жалғастырыңыз.

– Сен болашақта қайда оқығың келеді?

– …

– Сен қандай мектепте оқуды армандайсың?

– … .

Шығармашылық диктант

Денсаулық

Денсаулық – зор байлық. Денсаулықты жақсарту үшін дұрыс тамақтанудың, спортпен айналысудың маңызы зор. Денсаулыққа пайдалы спорттың ең қарапайым түрі – жүгіру. Денсаулыққа зиянды заттар – темекі мен алкогольді ішімдіктер.

Денің сау болсын десең, қазірден бастап спортпен шұғылдан.Уақытында тамақ ішіп, таза ауада демалуды әдетке айналдыр.

Ережемен жұмыс

Антоним – мағыналары қарама-қарсы сөздер. Мысалы: кең-тар, бару-келу, қыс-жаз, соғыс-бейбітшілік, аз-көп, аласа-биік, қорқақ-батыр, дұшпан-дос, өтірік-шын, сүю-жек көру, жарық-қараңғы,т.б.

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту.

V. Үйге тапсырма

«Аңсау» мәтінін мазмұндау.

«Байлық, жүгіру, пайдалы, сау, демалу» сөздерінің антонимін табу.

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау.

VІІ. Сабақты қорытындылау