Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері : Сызбаларды пайдалан отырып, тік төртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу және олардың периметрлерін табу. Алған білімін тиянақтай айырып, ойлауға, ойын қорытуға баулу.
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: Суреттер, дид. матер.
Сабақ түрі: Қорыту.Сөздік қормен жұмыс: Теңдеу, теңдік өрнек
Сабақ жоспары:Ұйымдастыру.Өткенді сұрау. Жаңа сабақ. Кіріспе, қорыту, есептеу. Пысықтау жаттығулары. Қорыту
Сабақ барысы: Ұйымдастыру.
ІІ. Мақсат қою кезеңі: Көпбұрыштың периметрін табу.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІҮ. Білімдерін тексеру:Оқулықпен жұмыс.№ 1 оқу, талдау.
(50+40)-70=20 Жауабы:
ә) 8+8+4+4=24 Жауабы:24 м шарбақ керек
№ 2Дәптердің ұзындығы мен енін өлшеу. Периметрін табу.
20см + 20см + 16см+ 16см =
№ 3
Сызғыш – 6
Қалам – 36 теңге
Дәптер – 6 30 + (6+6) = 42 теңге
№ 45
93,90,9,99,30,3,33,97,0,8,700, 90-30, 6-3, 70,100,5,86,99,
№ 6
6 онд,6 бірл + 4 бірл. = 7 онд.
7 онд – 4 бірл. =6 онд. 6 бірл.
Ү.Қорыту:Тік төртбұрыш дегеніміз не? Тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
ҮІ. Үйге тапсырма:№ 4, 135 бет,бағалау.