Тақырыбы |
§6.7.Магний және кальций қосылыстары.Олардың табиғаттағы және техникадағы ролі. |
уақыты |
||||||||||||||||||||||||
Білімділік мақсаты: дамытушылық
тәрбиелік: |
Оқушыларға магний және кальций қосылыстары ның атом құрылысы,қасиеттері,қолданылуы,алынуы,табиғаттағы таралуы туралы білімді қалыптастыру; магний және кальций қосылыстары ның қасиетінің атом құрылысына байланыстылығын түсіндіре білу біліктілігін дамыту,салыстыра білу,есеп шығара білу дағдысын ,реакция теңдеуін құрастыра білу біліктіліктерін дамыту, қорытынды жасау,жүйелеу, сөздік қорын молайту білім-білік дағдыларын дамыту. сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. |
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақ типі: |
Аралас сабақ |
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақ өткізілу түрі: |
Кітаппен өз бетінше жұмыс жасау,мұғалімнің толықтыруы, жаттығулар орындау,оқушылардың қорытынды жасауы,10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу. |
|
||||||||||||||||||||||||
Құралдар мен реактивтер: |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта ,10-ЕТЖ-1, ХЭ ПЖ , |
|
||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: |
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.) -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; -оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. |
1-2 |
||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі : |
Сабақтың білімділік мақсаты: – үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; – білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; – кеткен кемшіліктерді жою. 1. Үй тапсырмасын тексеру(бір-бірін тексеру). |
5-7 |
||||||||||||||||||||||||
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі: |
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: Магний және кальций қосылыстары Білімді жаңғырту. (Актуализация ): Фронтал ды сұрақтар : 1- ші топқа: * Н атри й , кали й , магни й , кальци й атом құрылысының ерекшеліктерін салыстыра отырып сипаттаңдар. * 1 және 2 топ элементтерінің физи калық және хими ялық қасиеттерін салыстырыңдар. 2-ші топқа: * №4 жаттығу.кітаптың168 беті * Жазбаша берілген үй тапсырмасын тексеру |
2-5 |
||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі |
Білімділік міндеттері: -оқушылардың өтілген материалды қабылдау ,есте сақтауын қамтамасыз ету; -нақты қорытындылауға ,жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу; – оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету; -түсініктер,заңдар,ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге ,талдауға көмек ету; -оқушылардың оқу материалын өз әдіс -тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету. 1.Жаңа сабақты түсіндіру: 1.Кітаппен өздік жұмыс: параграф 6.7, оқу; кесте құру; 2нұсқа – 2 сұрақтан 2. Кестені тотырғаннан кейін мұғалімнің толықтыруы
|
13-14 |
||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңдері: |
Білімділік мақсаты: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс өз мәнінде қабылдағанын анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары; Дәптерге жазу:анықтама, реакци я теңдеулері,қорытынды |
5-7 |
||||||||||||||||||||||||
Білімді жүйелеу және қорытындылау |
Білімділік міндеттері: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары; 1. 10-ЕТЖ-1жаттығу орындау.64бет,2-нұсқа №2,3. |
5-8 |
||||||||||||||||||||||||
Бақылау және өз бетінше бақылау: |
Білімділік міндеттері: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары Жаттығуларды тексеру |
2-5 |
||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын беру кезеңдері: |
Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету 1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. Параграф 6.7 оқу ., №4,5,6 бірінші деңгей(173бет),№ 7,8–екінші деңгей (173бет),жазбаша 2. Күнделікке жазғанын тексеру |
1-2 |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ қорытындысын шығару: |
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою |
1-2 |
||||||||||||||||||||||||
Рефлексия кезеңі |
Білімділік міндеттері: -оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру. -оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету.Өздерің сабақта не істеп үлгердіңіздер?Сыныптастарыңызға немен көмектесе алдыңыздар. қызықты болды ма? Білгендеріңнің маңызы қандай? Сабақтың қай кезеңі ұнады? |
1-2 |
||||||||||||||||||||||||
Жаңа ұғым: |
Доломит, карналлит, магнезия, әк, сөндірілген әк, әк сүті , ғаныш(гипс), магналит, алебастр, асбест |