Тақырыбы: 51. Екі амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті.
Мақсаты: Оқушыларға екі амалдан тұратын жақшасы бар арифметикалық
амалдардың орындалу ретін ұғындыру. Жаттығу ережелрін
шығару. Ой-өрісін, есте сақтауын дамыту. Адамгершілікке
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Оқыту әдісі: оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру
Көрнетіліктер: кесте.
Сабақтың барысы:
1. Психологиялық икем
2. Үй тапсырмасы: № 4 – 88 бет
36-27:9*2= 40:10*9-18=
18+5+*3+25= 12+3*8-27=
100*6-400:10= 3*100-4*8=
№ 10 – 89 бет
100*6:2=
9-6+12:2= 200:100*7+16=
50+40-90:3= 100*5-125+75=
60-20*9:3= 50*1+36:6=
- Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.
Схема бойынша өрнек құр. Оның мәнін тап.
(5+2)*2=14
Жақшасы бар өрнектерде алдымен жақша ішіндегі амал орындалады.
№ 2 Амалдардың орындалу ретін сақтай отырып, есепте:
5*(10-4)=30 (18+14):4=8 (60-30):5=6 (10+20):3=10
6*4+16=40 40:5+22=30 100-5*5=75 100:5+203=233
- Өткенді қайталау.
№ 5 Есепті шығар
Ш: 25:5+15:5=8
Ж: 8 жәшік қажет
№ 6
Ш: 30:3-6 =4
Ж: қалды 4 гүлшоғы
№ 7 Теңдеу құр және оны шеш
А) х * 8 =32 ә) 40 : х =8
№ 8 Қалдықпен бөлуді орында және тексер:
7:2 =3(1) 3*2+1= 7 13:4 = 3(1) 3*4+1=13
13:3=4(1) 4*3+1=12 10_3=3(1) 3*3+1=9
9:2 =4(1) 4*2+1=9 17_4=4(1) 4*4+1=17
№ 9 Теңдік дұрыс болатындай етіп, жақшаларды қой:
18+16:2 =17 6*8:4 =12
15+6:3 =7 24+4:4= 7
- Рефлексия.
- Үйге тапсырма № 10 – 91 бет
№ 4 – 90 бет