№17 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Есеп шығару.

0
650
компьютер

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты: оқушылардың теориялық білімдерін жетілдіру; тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу, тақырыптық есептер шығару дағдыларын қалыптастыру; талдау жасау, салыстыру қабілеттерін дамыту ;

  2. Дамытушылық мақсаты: алған білімін сапалық сипаттағы есептер мен жауаптар іздестіруге қолдана білу.

  1. Тәрбиелік мақсаты: білімін, білігін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.

Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,

Сабақтың барысы:

І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі :

1. Сәлемдесу;

2. Оқушыларды түгендеу;

3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;

4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);

5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру.

1) Жылу мөлшерінің анықтамасын беріндер.Жылу мөлшерінің өлшем бірлігі қандай? Денені қыздыру үшін жұмсалатын немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшері неге тәуелді?

Заттың меншікті жылу сьшымдылығының анықтамасын беріңдер.Осы физикалық шаманың өлшем бірлігі кандай?

Қандай кұбылыс бал қ у деп аталады? Зат т ы ң меншікті бал қ у жылуының аны қт амасын беріңдер. Өлшем бірлігі? Массасы т кристалл денені балқыту үшін жүм с алатын жылу мөлшерін есептеу формуласын жаз.

Қандай процесс булану деп аталады? Сұйыктың кебу жылдамдығы қандай факторларға т ә уелді? Қайнау температурасындағы массасы т сүйы қт ы буға айналдыру үшін кажетгі жылу м ө лшерін есептеу формуласын жаз.

Кристалл дененің бал қ уы ж ә не сұйы қ тың қайнауы кезінде энергия қайда жұмсалады?

Балқу процесі ая қ талган кездегі зат т ы ң температурасы балқу басталған кездегі температурас ын а тең. Балқу процесінін басындағы және соңындағы кристалл заттың ішкі энергиясы айырмашылықтары неде? 6)Температурасы 100°С ыстық суға қарағанда, осы температурадағы су буының ішкі энергиясы артық болып келеді. Осыны фактіні түсіндіріндер.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь