№ 22 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Бу және газ турбиналары. Тоңазытқыш машиналар.

0
39
информатика

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты: Б у және газ турбиналары, тоңазытқыш машиналардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптерімен, яғни жылу техникасының дамуының маңызды бағыттарымен таныстыру; схема, конспект қуруға үйрету; салыстыру, талдау жасау қ абілеттерін дамыту;

  2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.

  3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.

Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,

Сабақтың барысы:

І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі :

1. Сәлемдесу;

2. Оқушыларды түгендеу;

3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;

4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);

5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.

А) теориялық білімдерін тексеру.

Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.

Б) есептерін тексеру.

ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру.

Жылу машиналары дегеніміз не?

Жылу машиналарының түрлері.

Іштен жанатын қозғалт қ ыштың кұрылысы.

Іштен жанатын қозғалткыштың ж ұ мыс істеу принципі.

V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:

1 .Оқушылар баяндамаларын тындау:

а) Бу турбинасы; б) Газ турбинасы; в) Реак т ивті қозғалтқыштар;

г)Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы;

2. Тоңазытқыш машиналар, құрылысы мен жұмыс істеу принципі.

VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.

Жылу қозғалтқышы

Арты қ шылығы

Кемшілігі

Қолданылуы

пәк

Пайдалану перспективасы

Ескерту: ПӘК жөнінде келесі сабақтан кейін толтыруга болады.

VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.

Есептер шығарту

VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §24,25

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь