№ 15 сабақ. Сабақтың тақырыбы: №3 Зертханалық жұмыс.

0
104

« Ауаның ылғалдылығын анықтау»

Қүрғақ термометрдің көрсетуін жазықдар – /,.

ЬІлғал термометрдің көрсетуін жазындар — іТ

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты : тәжірибе жүзінде ауаның ылгалдылығын анықтауды ү йрену, оқушылардың теориялық білімдерін нығайту және өлшеуін құ уралдармен, анықтамалық материалдармен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру;

  2. Дамытушылық мақсаты : Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.

  3. Тәрбиелік мақсаты : Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

Сабақтың түрі: зертханалық,

Сабақтың әдіс-тәсілдері: кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау

Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер, үлестірме қағаздар, : психрометр немесе екі термометр: қүрғақ және ылғал, психрометрлік кесте.

Сабақтың барысы:

І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.

ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.

А) теориялық білімдерін тексеру.

Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.

Б) есептерін тексеру.

ІІІ. ДК.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.

  1. Зертханалық жұмыс жасауға дайындық. (әңгіме)

1. Ауаның ьшғалдылығы дегеніміз не?

Ауаның салыстырмалы жэне абсолют ьшғалдылығы?

Ауан ың салыстырмалы ылғалдылы ғы н өлшеу.

  1. Техника қауіпсіздігі жөнінде нұсқау.

  2. Зертханалық жұмысты оқулықтағы нұсқау бойынша орындау.

Жұмыс барысы:

Қүрғақ термометрдің көрсетуін жазыңдар t1

ЬІлғал термометрдің көрсетуін жазыңдар t2

Құрғақ және ылғал термометрлер көрсетулерінің айырымын табыңдар: D t = t 1 – t 2

Психрометрлік кестені пайдаланып, ауаның t 1 температурасын құрғақ және ылғал термометрлер көрсетулерінің D t айырымын біле отырып j ауа ылғалдылығын анықтаңдар.

Өлшеу нәтижелерін кестеге жазыңдар.

t1

t2

D t= t1 -t2

jj

Қорытынды жасаңдар.

  1. Жұмысты қорытындылау, жұмыс орнын тазалау.

VI. ДК. Үй тапсырмасын беру: §1-12 қайталау. № 877-880

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь