№ 18 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы.

0
13

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты: оқушылардың білімін тексеру.

  2. Дамытушылық мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.

  3. Тәрбиелік мақсаты: білімін, білігін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.

Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,

Сабақтың барысы:

І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі :

1. Сәлемдесу;

2. Оқушыларды түгендеу;

3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;

4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);

5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру.

1 -нұсқа.

1.Зат құрылысының молекулалық теориясы негізінде балқу және кристалдану кезінде дененің температурасы неліктен өзгермейтіндігін түсіндіріңдер.

2. Калориметр іші н де массасы 100г, температурасы 0°С м ұз бар. Калориметрге 100°С-тағы су буын жібереді. Барлық мұз еріген кезде калориметрде қ анша су болады? Пайда болған судың температурасы 0°С.

3. Тасқа соғылған кезде тугел еріп кету үшін мұз кесегінің жылдамдығы қандай болу керек?

2-нұсқа.

1. Қатты қыздырылған металды қандай су жылдам суытады: салқын су (*= 20 °С) немесе ыстық су (1=100 °С) ?

2.Температурасы 0 °С , массасы 500 г су және массасы 300 г мұздан т ұ ратын қ оспаны 40°С температураға дейін қ ыздыру үшін 100°С-тағы буды жібереді. Су буын ы ң қажет т і м ө лшерін аны қ та ң дар.

З. Бастапқы температурасы 10°С су тамшысы соғылған кезде т ү гел буланып кету үшін қ андай биіктіктен кұлау керек? Ортаның кедергісін ж ә не тамшы бетінің қирауына кететін энергия ескерілмесін.

ІV.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §13-18 қайталау.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь