Өзім туралы. Буын, екпін

0
79
физика

Сабақтың тақырыбы: Өзім туралы. Буын, екпін

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

буын және екпінді түсіндіру, сауатты жазуға және

сөйлеуге үйрету;

ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді

құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, тірек – сызба

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: буынды меңгеру, өзі жөнінде өз пікірін айта білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

3 -5 тапсырмаларды сұрау.

ІІІ. Жаңа сабақ

1-тапсырма. Сызба бойынша өздерің туралы айтып беріңдер.

ТАНЫСУ

Аты-жөні

Туған жылы, айы, күні

Туған жері

Мекен-жайы

Ұлты

Оқитын мектебі, сыныбы

Бос уақыты

Ермегі

2 – тапсырма. Өзің туралы мәліметті толықтыр.

3 – тапсырма. Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жазыңдар.

атым- … . атың – … .

Менің Сенің

фамилиям – … . фамилияң – … .

… жастамын. … жастасың.

Мен Сен

… қуаныштымын. … қуаныштысың.

Ережемен жұмыс

Сөзде қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады. Мысалы: а- та, құ-мырс-қа, та-сы-мал, т.б.

Ашық буын – дауыстыдан болатын немесе дауыссыздан басталып, дауыстыға аяқталатын буын түрі. Мысалы: ша-ға-ла, ә-ке, т.б.

Тұйық буын- дауыстыдан басталып, дауыссызға аяқталатын буын түрі.Мысалы: ел, ес-еп, үш

Бітеу буын-дауыссыздан басталып, дауыссыздан аяқталатын буын түрі.Мысалы: мек-теп, тас, бол.

Екпін – сөз ішінде бір дыбыстың ерекше интонациямен айтылуы. Қазақ тілінде екпін

тұрақты, сөздің соңғы буынына түседі. Мысалы: Қазақстан, машина, т.б.

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту.

V. Үйге тапсырма

4 –тапсырма (Деңгейлік тапсырмаларды орындау)

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау.

VІІ. Сабақты қорытындылау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь