Ұлттық ойындар. Етістік.

0
134
информатика

Сабақтың тақырыбы: Ұлттық ойындар. Етістік.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

етістікті түсіндіру, сауатты сөйлеу мен жазуға үйрету;

б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,

қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, суретпен жұмыс, топтық жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, суреттер

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: етістіктерді меңгеру, ұлттық ойындар туралы өз ойларын айта білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Өтілген модульді қайталап, еске түсіру.

ІІІ. Жаңа сабақ

1-тапсырма. Диалогты оқыңдар.

2 – тапсырма. «Ұлттық ойындар» мәтінімен топтық жұмыс.

Мәтінді оқу

Мәтін бойынша сұрақтар құрау

Мәтінді мазмұндау

Мәтіндегі тірек сөздерді табу

Қосымша тапсырма. Бір зат есім мен етістікті жіктеу

Ережемен жұмыс

Етістік – іс-қимылды білдіретін сөз табы. Сұрақтары: не істеді? қайтті?

Мысалы: жүгірді, ойнады, т.б. Етістік сөйлемде, негізінен, баяндауыш болады.

Жіктік жалғауы Жекеше

І жақ. –мын, -мін, -бын, -бін, -пын, -пін : оқушымын, дәрігермін, айтамын

ІІ жақ. –сың, -сің : оқушысың, дәрігерсің, айтасың

– сыз, – сіз: оқушысыз, дәрігерсіз, айтасыз

ІІІ жақ. –ды, -ді, -ты, -ті: оқушы, дәрігер, айтады

Көпше

І жақ. –мыз, -міз, -быз, -біз, -пыз, -піз: оқушымыз, дәрігерміз, айтамыз

ІІ жақ. – сыңдар, -сіңдер: оқушысыңдар, дәрігерсіңдер, айтасыңдар

сыздар, – сіздер: оқушысыздар, дәрігерсіздер, айтасыздар

ІІІ жақ. –ды, -ді, -ты, -ті: оқушылар, дәрігерлер, айтады

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту

V. Үйге тапсырма

2 – тапсырма («Ұлттық ойындар» мәтінін мазмұндау). Бір зат есім мен етістікті жіктеу.

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау.

VІІ. Сабақты қорытындылау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь