Саба қ ты ң ма қ саты 1. Жалпы б ілімділі к |
В.М.Монаховт ың технологиясы нег ізі нде құ рыл ғ ан № 4 технологиялы қ карта бойынша диагностика ж ү рг і зе отырып жа ң а саба қ ты игерту. |
2. Дамытушыл ық |
Ж ұ мыс барысында шыдамдылы қ қ аб іл ет ін , ойлай, қ иялдай б і лу і н, икемд ілі г ін , ө з бет і мен ж ұ мыс і стей б іл у ін , қ аб і леттер і н дамыту. |
3. Т ә рбиел і к м әні |
О қ ушылырды ң п ә нге деген с үйі спенш ілігі н арттыру, сызыл ғ ан сызбаны ң м ә н-ма ғ ынасын тү ci нуг e ү йрету, о қ ушыны ң к ө ркемд і к тал ғ амын қ алыптастыру, т ә рбиелеу. |
4. Сабакты ң тү pi |
В.М.Монаховт ың технологиялы қ картасы не гізі нде құ рыл ғ ан саба қ, интерактивті әдістері қолданған . |
5. Сабакты ң әдісі |
Дамыта оқыту, саралап оқыту, іздестіру – зерттеу. |
6 . О қ ушылард ың ж ұ мыс іс теу формалары |
– ұ жымды қ – жекеше – т оптық |
7. М ұғалімнің ic – әр екет інің әдіс- тәсілдері |
– технологиялық картамен жұмыс істеулерін ұйымдастыру; – сұрақ-жауап; – тестілеу арқылы білімді бекіту, тексеру. |
8. К ө рнек ілі ктер мен к ұ ралдар |
– т ехнологиялы қ карта – к естелер – геометриялық денелер |
9. Т.С.О. |
– интерактивті тақта – компьютер |
10. Сабакты ң барысы. |
1. Ұ йымдастыру. 2. № 4 Технологиялы қ карта бойынша ж ұ мыс іс теу. 3. Өткенді қайталау. Тест тапсырмаларымен жұмыс. 4. Жаңа тақырып . Кескіндіде геометриялық денелердің бетінде жатқан нүктелердің проекцияларын табу. 5. Логикалық тапсырма арқылы сабақты бекіту. |
11. Оқушы білімін бағалау. |
Жұмыс дәптерлерін тексеру. Ауызша жауап бойынша тақырыптық білім деңгейін бағалау. |
12. Үйге тапсырма. |
№ 4 Технологиялық картадағы сабақтан тыс өзіндік жұмыстарын орындау. Деңгейлік тапсырмалары: Қанағаттанарлық. (оқулықтағы 73-беттегі 1,2 жаттығулар). Жақсы баға. (оқулықтағы 73-беттегі 1,2,3,4 жаттығулар). Өте жақсы (Оқулықтағы 73-беттегі 1,2,3,4 тапсырмаларына қосымша № 6 карточкадағы сызбаларды кескіндеу). |