| Тақырыбы | Практикалық жұмыс №2 «Аммиак алу,аммиак суы мен аммоний тұздарының қасиеттері» | уақыты | ||||||
| Білімділік мақсаты: дамытушылық: 
 тәрбиелік: | Оқушылардың аммиак алу,аммиак суы мен аммоний тұздарының қасиеттері мен тәжірибеде тексеру; тәжірибе жасау ,химиялық реакция теңдеулерін құру білім-біліктілік, дағдысын тексеру,талдау,қорытындылау,Т.Қ.сақтау біліктіліктерін дамыту,есте сақтау қабілеттерін дамыту; сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. | 
 | ||||||
| Сабақ типі: | эксперимент | 
 | ||||||
| Сабақ өткізілу түрі: | эксперимент жасау. | 
 | ||||||
| Құралдар мен реактивтер: | Кітап, дәптер, интерактивті тақта, 10-КИ-2 видеофрагмент көрсету , сынауықтар,тұрғылар,құрғақ жанғыш зат,сіріңке, спирт шамдары. , бір парақ қағаз кальций гидроксиді, құрғақ аммоний хлориді, газ жүретін түтігі бар тығын фенолфталеин,күкірт қышқылы , аммоний хлоридінің ерітіндісі,сілті, лакмус қағазы | 
 | ||||||
| Ұйымдастыру кезеңі: | ( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.) -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; -оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету . | 1-2 | ||||||
| Практикалық жұмысты орындау кезеңі: | 1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 1. Т.Қ. ережесі бойынша әңгімелесу. 2.Практикалық жұмысты 10-КИ-2 бойынша орындау. Карточка- нұсқау 
 3. Практикалық жұмыс есебін жазу. 4 . Жұмыс орнын ретке келтіру. | |||||||
| Үй тапсырмасын беру кезеңі: 
 
 
 | Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету 1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.. 2.Дәптерге жазғандарын тексеру . Үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру. Параграф 8.8-8.13 -қайталау. | 1-2 | ||||||
| Сабақ қоры-тындысын шығару кезеңі. | – жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою. | 1-2 | ||||||
| Р ефлекси я кезеңі : | Білімділік міндеттері: – оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру. -оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету. | 1-2 | 
 
			 
		











